שתף קטע נבחר

פתיחת עונה חלשה: פאר הפסידה גם בפטאייה

הטניסאית הישראלית נוצחה 6:3, 6:3 בידי לנינה בראצ'יקובה הרוסיה כבר בסיבוב הראשון. פאר עשויה לצאת, לראשונה מזה שבע שנים, מהמאייה הראשונה בעולם

כשברזומה שלה ניצחון בודד ושלושה הפסדים, לא כך ציפתה שחר פאר לפתוח את עונת 2013, במיוחד לאחר שחזרה להתאמן תחת המאמן פבלו ג'יאקופלי, זה שהוביל אותה בעבר למקום ה-11 בעולם.

 

חגיגת תקצירים ב-ynet ספורט

 

היום (ג') המשיכה פאר את פתיחת העונה הלא טובה שלה, בהפסד נוסף, הפעם בסיבוב הראשון של טורניר פטאייה בתאילנד, 6:3, 6:3 ללנינה בראצ'יקובה הרוסיה, המדורגת 130 בעולם.

 

פתיחת עונה לא טובה. פאר (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
פתיחת עונה לא טובה. פאר(צילום: רויטרס)

 

המפגש השני אי פעם בין השתיים, הופסק בפתיחה לאחר שתי נקודות בלבד בעקבות גשם וחודש לאחר שעתיים. כבר במשחקון השני ראצ'יקובה שברה ועלתה ל-0:2, הישראלית ניסתה לחזור למערכה ושברה במשחקון החמישי, אך נשברה בשנית והפסידה את המערכה הראשונה 6:3.

 

גם המערכה השנייה לא בישרה טובות לפאר, שכבר במשחקון הראשון נשברה. הרוסיה השיגה שבירה נוספת במשחקון התשיעי, כל הדרך ל-3:6 תוך 68 דקות.

 

בעקבות ההפסד, פאר עלולה לצאת מהמאייה הראשונה בעולם, לראשונה מזה שבע שנים. כעת שחר פאר תחזור לארץ ותחל בהכנות לקראת גביע הפדרציה שיערך בפעם השלישית באילת. ישראל תפגוש את נבחרות פולין החזקה, עם הרביעית בעולם אגה רדוואנסקה, רומניה וטורקיה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים