שתף קטע נבחר

בית"ר קיבלה ויזות לשחקנים המוסלמים

הירושלמים רוצים לראות את שחקני טרק גרוז'ני, זאור סאדייב וג'בראיל קאדייב, כבר בארץ. מקורב לגאידמק: "הם לא חוששים להגיע לישראל". משטרת ירושלים הודיעה: לא נאפשר הכנסת שלטים גזעניים הערב (19:00) מול אום אל פאחם

במשטרת ירושלים ערוכים לקראת המשחק הטעון הערב (19:00) בין בית"ר למכבי אום אל פאחם, במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה. אבל עוד לפני כן, בית"ר המשיכה לא לשמוע לקול אוהדיה, פנתה למשרד הפנים וקיבלה אשרות כניסה (ויזות) לשני הכדורגלנים המוסלמים, זאור סאדייב וג'בראיל קאדייב, מטרק גרוז'ני הרוסית. "הויזות אצלנו, השחקנים יגיעו במהלך השבוע", אישר יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין.

 

חגיגת תקצירים ב-ynet ספורט

 

מקורב לארקדי גאידמק התייחס גם הוא לעניין: "הכדורגלנים הצ'צנים לא חוששים להגיע וינחתו בארץ עד סוף השבוע, לפני כניסת השבת. הם בהחלט יודעים מה קורה פה".

 

אבל בואו ונחזור להיערכות המשטרה. מאות שוטרים, בלשים ולוחמי יחידות מיוחדות, בפיקודו של מפקד המחוז ניצב יוסי פריינטי, יערכו החל

 משעות אחר הצהריים סיורים באצטדיון טדי ובסביבותיו ויעסקו בשמירת הסדר והביטחון. 

 

בכניסה לאצטדיון ייערכו בדיקות קפדניות על האוהדים ולא תתאפשר הכנסת שלטים בעלי תוכן גזעני. מהמשטרה נמסר: "אוהדי אום אל פאחם אשר יגיעו בהסעות, יעברו בדיקה ויוסעו לאצטדיון בליווי משטרתי, שם הם יוכנסו ליציע הצפון מערבי. שוטרים סמויים יפקחו על הסדר והביטחון וינהגו ביד קשה ותקיפה נגד כל גילוי של גזענות. המשטרה תבצע מעצרים ותעמיד מפירי סדר לדין מהיר".

 

ארקדי גאידמק, באמצעות עוזרו ישראל גולדשמיט, מסר גם הוא בעניין: "אני בטוח שהקול השפוי של מרבית הקהל של בית"ר ירושלים יוכחיו את עצמם. מרבית האוכלוסיה נגד הקומץ שקורא קריאות גזעניות ומוציא שם רע לבית"ר ולמדינה".

 

גם בית"ר ירושלים פנתה לאוהדים, במטרה להרגיע את הרוחות לקראת המפגש הערב: "אנו עומדים בפתחו של משחק בעל רגישות גבוה. לאור

 האירועים שחלו בימים האחרונים, הנהלת המועדון ועמותת האוהדים, פונים אליכם בבקשה לשמור על הסדר ולהימנע מכל גילוי של אלימות פיזית או מילולית, להימנע מקריאות בעלות אופי גזעני ולשמור על הסדר התקין במהלך המשחק ובסיומו".

 

"אנו מבקשים מכם להתרכז אך ורק בעידוד הקבוצה ובדחיפה של הקבוצה קדימה ללא קשר לזהות היריבה. בית"ר ירושלים זקוקה לכם, בואו נהנה כולנו מחוויות כדורגל, נשאיר את האלימות והגזענות בצד ונוכיח לכולם שהקהל של בית"ר ירושלים הוא הקהל הטוב בארץ".

 

 

בבית"ר אף פנו הבוקר לבית משפט השלום במטרה לקבל צו מניעה זמני האוסר על 50 אוהדים שיש לגביהם חשש שיגיעו למשחק על מנת להפר את הסדר, מלהיכנס למשחק. בית המשפט אישר את בקשת המועדון והאוהדים הנ"ל לא יורשו להיכנס לתחומי המגרש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חיים צח
איציק קורנפיין
צילום: חיים צח
מומלצים