שתף קטע נבחר

אדלשטיין: "לא האמנתי שבסוף ינואר אחפש זרים"

מאמן הפועל ת"א מאוכזב לאחר שקבוצתו נוצחה 69:60 ע"י מכבי ראשל"צ. שרון דרוקר על תבוסת הפועל ירושלים 95:78 למכבי אשדוד: "זה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה"

"עשיתי כל מה שצריך כדי לנצח, לא אכפת לי אם אני טוב או - לא הכי חשוב זה שהקבוצה מנצחת". ווילי וורן חייך ושמח במיוחד, אחרי שקלע 25 נקודות והוליך את מכבי ראשון לציון לניצחון 60:69 על הפועל תל אביב בבית מכבי.

 

עוד ב-ynet ספורט:

"עבדנו קשה מאוד כל השבוע כדי להגיע מוכנים למשחק הזה", הוסיף וורן. "רצינו להיות יותר אגרסיביים ועשינו את זה. אנחנו לאט לאט לומדים איך לעוף. אני חושב שזה נפלא שיש לנו שבוע של מנוחה. יש לנו מאמן חדש ואנחנו צריכים את הזמן הזה כדי להתאקלם ביחד. נחזור מוכנים לחצי השני של העונה".

 

"היינו יותר אגרסיבים". ווילי וורן בדרך לעוד שתי נקודות (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"היינו יותר אגרסיבים". ווילי וורן בדרך לעוד שתי נקודות(צילום: ראובן שוורץ)

 

מאמן מכבי ראשון לציון, רוני בוסאני: "עשינו את העבודה וזה מה שחשוב. אני חושב שהיינו מוכנים. היה לנו שבוע לא כל כך קל ולא הכי טוב. שני

שחקנים פצועים ויוטר לא התאמן יומיים בגלל שהיה חולה. בכל זאת, השחקנים הראו הרבה רצון, עלו לשחק עם פציעות ומגיע להם כל הכבוד".

 

בוסאני התייחס ליריבה: "שיחקנו נגד קבוצה טובה ונגד שחקנים טובים, ששיחקו עם כל הכלים שיש להם. לא היתה שליטה מוחלטת שלנו. מעשר הפרש זה היה צריך ללכת ל-20. היה פה עניין של מומנטומים, זו דינמיקה של משחק. אנחנו צריכים לקלוע יותר אבל זה לא רק זה, החברה שלנו שמים את הגוף על המגרש ועושים כל מה שהם צריכים, ואם אנחנו צריכים להוריד קבוצות בנקודות אנחנו עושים זאת".

 

 

"החברה שמו את הגוף ועשו מה שצריך". רני בוסאני (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"החברה שמו את הגוף ועשו מה שצריך". רני בוסאני(צילום: ראובן שוורץ)

 

על העתיד אמר בוסאני: "אני לא חושב שמישהו יכול להגיד היום לאן הקבוצה הולכת. כל משחק חשוב ויהיה קשה מאוד. ככה אנחנו מתכוננים".

 

מתן נאור הגיב על ההפסד של קבוצתו: "אנחנו בעיקר קולעים באחוזים לא טובים. הגענו לזריקות טובות שלא נכנסו והיינו יכולים לקלוע אותן. הרבה פעמים בכדורסל נקבעים המומנוטמים על קליעה או שתיים שנכנסות. אנחנו צריכים למצוא פתרונות ולעשות סלים יותר קלים".

 

נאור התייחס לעזיבה של ג'רמיין טיילור ולמצב בו הגיעו האדומים למשחק: "יותם פצוע והיינו קצת יותר קצרים. צריך להתרומם וכל משחק הוא קריטי עבורנו. מהבחינה המוראלית, אני מסתכל על העזיבה של ג'רמיין ממקום טוב, זה מדרבן. הקבוצה הזו היא הקבוצה של שנה שעברה ואני גאה בכל מי שהיה היום על המגרש. אם אנחנו מכמתים את זה למצ'אפים, אז אף אחד לא נותן לנו סיכוי, אבל עלינו כדי לנצח ושיחקנו ככה".

 

"לצערי יש המון פצועים". ארז אדלשטיין (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"לצערי יש המון פצועים". ארז אדלשטיין(צילום: ראובן שוורץ)

 

על המצב בחלק התחתון של הטבלה אמר נאור: "הקבוצות מהמקום האחרון עד השישי נמצאות בסכנה. ייהיו מלחמות קשות, ובגלל זה כל ניצחון חשוב. לא מעניין אותי מול מי אני משחק, אלא מי אנחנו ואני לא חושב שאנחנו ממצים את הפוטנציאל שלנו לגמרי. אנחנו יכולים לעשות את העבודה עם הקהל הזה והרוח שלנו. הזמן יגיד, לדיבורים אין משמעות".

 

מאמן הפועל תל אביב, ארז אדלשטיין: "בכדורסל המודרני יש פחות תרגילים, יש יותר קריאת מצבים. זה ליצור דברים ולעשות קליעות גדולות. זה המשחק השני בקריירה שלי שהקבוצה שלי ניצחה במדד, אבל הפסידה את המשחק. עצרנו את ראשון על 32 אחוז מהשתיים, אי אפשר לעצור יותר מזה. נכנסתי לחדר הלבשה ואמרתי לשחקנים שהם יהיו קבוצה גדולה, כי אכפת להם והם לוקחים ללב".

 

אוהדי הפועל ת"א מניפים שלט נגד האיגוד (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אוהדי הפועל ת"א מניפים שלט נגד האיגוד(צילום: ראובן שוורץ)

 

אדלשטיין הוסיף: "אף אחד לא מתרץ. אנחנו נותנים 150 אחוז ויכולים עדיין לשחק יותר טוב. אנחנו רוצים להיות עם ארבעה זרים. היו הרבה דברים לאורך כל הדרך. לא שמעתם אותי מדבר וגם עכשיו אני לא מתכוון לדבר על זה, זו הסיטואציה לצערי. יש לנו המון פצועים. יותם שירן היה לי חסר כל השבוע ומחר נקבל את תוצאות הבדיקה שלו. לא האמנתי שבסוף ינואר עדין אהיה טרוד בלחפש זרים. כשניצחנו כולם אמרו 'וואו תופעה', אבל כשהתחלנו להפסיד התחילו לדבר על הזרים. אני מקווה שנתחזק".

 

דרוקר על התבוסה באשדוד: "סף השבירה היה נמוך"

מאמן הפועל ירושלים, שרון דרוקר, הגיב על התבוסה 78:95 למכבי אשדוד: "זה היה המשחק הכי גרוע שלנו השנה בכל המסגרות. אני חושב שבכל פעם שניסינו לחזור איבדנו את הכדור. שיחקנו לא טוב וסף השבירה היה נמוך. פשוט הופעה לא טובה שלנו ואין מילים אחרות להגיד. מגיע לאשדוד הרבה מחמאות. נצטרך להתאושש, כי השבוע הבא הוא שבוע גביע וזה שבוע חשוב מאוד".

 

עימות בין אוהדי מכבי אשדוד וירושלים (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
עימות בין אוהדי מכבי אשדוד וירושלים(צילום: אבי רוקח)

 

דרוקר הוסיף: "אנחנו מוטרדים מהפציעות שלנו, ובטוח שמי שישחק צריך לתת אקסטרה. נעשה את המקסימום כדי לתת הופעה הרבה יותר טובה. אף פעם לא

היה משחק שבסוף הרבע הרביעי היה מוכרע. אני מקווה שזאת תופעה חד פעמית ושנוכל ללכת קדימה. אני לא חושב שמישהו מהשחקנים יצא עם הרגשה טובה ושחקנים, כמו מאמנים, יש להם ביקורת עצמית. יש בסגל הזה לא רק שחקנים איכותיים, אלא גם בני אדם איכותיים וצריך לדעת להתרומם מזה".

 

מאמן אשדוד, עופר ברקוביץ': "הייתה עבודה קבוצתית יוצאת מן הכלל, עם הרבה דקות של הגנה טובה, ריכוז ושליטה בקצב. המשחק הקבוצתי היה טוב, אבל מה שחשוב זה יציבות. הליגה עוד ארוכה וצפופה. אני מקווה שנדע לעשות את ההתאמות ולהמשיך לשחק כמו היום. הקבוצה הזאת עברה תקופה מאוד קשה, עם הרבה שינויים. בתכלס, לא התאמנו טוב מבחינת סגל שחקנים, ואני בטוח שאם דרור היה בריא מול חולון - אז גם המשחק ההוא היה נראה אחרת. יש לנו סגל טוב והשינויים שעשינו מתחילת העונה והחזרה של הפצועים לכושר הם הסיבות לכך".

 

שחקני מכבי אשדוד חוגגים (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
שחקני מכבי אשדוד חוגגים(צילום: אבי רוקח)

 

דרור חג'ג': "מאז שהקבוצה עשתה את השינויים וסיימה את בניית הסגל, אנחנו קבוצה איכותית. להגיד מה זה איכותית אני לא יודע, כי הליגה צמודה ברמות שלא הייתה הרבה שנים. למעט מכבי, אני לא רואה לאיזו קבוצה יש יתרון על קבוצה אחרת. מה שנשאר זה רק לדאוג לחיבור, לאינטנסיביות ולאנרגיות. אם נגיע עם האנרגיות הנכונות, אז אני מאמין שאפשר לעשות דברים יפים".

 

חג'ג' סיכם: "אני חושב שתפסנו את ירושלים ביום מנטלי לא טוב. עשינו עבודה טובה, אבל מהצד השני אני חושב שירושלים לא הצליחה לחבר 3-4 דקות של כדורסל טוב ואנרגיות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ארז אדלשטיין
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים