שתף קטע נבחר

ח"כ טיבי לנשיא אופ"א: "שלח משקיפים לטדי"

צד נוסף בפרשת השחקנים המוסלמים ובית"ר ירושלים. לקראת משחק הגביע בין אום אל-פאחם לבית"ר ביום שלישי הקרוב, שיגר ח"כ אחמד טיבי מכתב חריף למישל פלאטיני: "זה הזמן שלך להיות מעורב ולפקח על ההתנהגות הגזענית של אוהדי בית"ר"

הסערה סביב הבאת שני השחקנים המוסלמים לבית"ר ירושלים נמשכת. לאחר שאוהדי בית"ר הביעו את דעתם על המהלך באופן ברור, ולאחר התגובה של ארקדי גאידמק כי יביא את שחקני טרק גרוז'ני בכל מחיר, מסתמן כי יש צד נוסף לקונפליקט - ח"כ אחמד טיבי.

 

בית"ר ירושלים והסערה:

  

טיבי, שכבר היה מעורב בעבר בסכסוכים עם אוהדי בית"ר ירושלים ויצא נגדם בכל הקשור לגזענות, החליט על צעד חריף. לקראת המשחק של בית"ר מול אום אל-פאחם בגביע המדינה, טיבי שיגר מכתב לנשיא אופ"א, מישל פלאטיני, בו נכתב: "ביום שלישי, ה-29 בינואר, מתקיים משחק חשוב בכדורגל הישראלי בין א.א פאחם לבית"ר ירושלים".

 

אוהדי בית"ר. עכשיו גם ח"כ טיבי מעורב (צילום: חיים צח) (צילום: חיים צח)
אוהדי בית"ר. עכשיו גם ח"כ טיבי מעורב(צילום: חיים צח)

 

"אני פונה אליך בבקשה לשלוח מפקחים למשחק, בכדי לפקח על הקהל

בכל הנוגע להתנהגות גזענית או הסתה. בית"ר ירושלים נענשה יותר מפעם אחת עקב סלוגנים גזעניים והתנהגות אוהדיה, במיוחד מול ערבים ומוסלמים. בין השאר, היו גם נאומי שנאה נגד הנביא מוחמד.

 

"כסמכות הספורט הגבוהה ביותר, זה הזמן שלך להיות מעורב בפיקוח על התופעה הזו, למען היהודים והערבים. שני הצדדים מעוניינים במשחקי כדורגל מכובדים ובאווירה ספורטיבית".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: בני דויטש
ח"כ אחמד טיבי
צילום: בני דויטש
מומלצים