שתף קטע נבחר

ליגה ספרדית: ולנסיה גברה 2:3 על לה קורוניה

מחזור 21: הקבוצה של ארנסטו ואלוורדה השיגה ניצחון דרמטי על האחרונה ועלתה למקום החמישי. 1:1 בין סלטה ויגו לריאל סוסידאד, 1:2 ללבנטה על ויאדוליד

ברצלונה תזכה ככל הנראה באליפות נוספת בליגה הספרדית. היא מוליכה בהפרש של 15 נקודות על פני יריבתה העיקרית ריאל מדריד ושמונה נקודות על פני המדורגת שניה אתלטיקו מדריד. בהיעדר מאבק אמיתי על התואר, נותר העניין בלחימה על המקומות במפעלים האירופים ונגד הירידה.

 

 

ולנסיה עלתה הלילה (א') למקום החמישי (בטרם הושלם המחזור) לאחר שהשיגה ניצחון דרמטי במחזור ה-21, 2:3 בחוץ על האחרונה, דפורטיבו לה קורוניה, אשר נותרה עם שלושה ניצחונות בלבד העונה למרות שהוליכה 1:2.

 

סילביו מנואל פריירה מלה קורוניה וג'ונאס גונסאלבש מולנסיה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
סילביו מנואל פריירה מלה קורוניה וג'ונאס גונסאלבש מולנסיה(צילום: EPA)
 

ג'ונאס גונסאלבש כבש ראשון בנגיחה לזכות העטלפים כבר בדקה הראשונה. ריקי סאנצ'ס הגיב (32 בנגיחה ו-45 בבעיטה מחוץ לרחבה) עם צמד שהוריד את המארחים להפסקה ביתרון 1:2.

 

בדקה ה-62 השווה הפרגוואי נלסון האדו ואלדס ל-2:2 מבישול מבריק של חואן ברנאט ובתוספת הזמן נגח ריקרדו קוסטה את שער הניצחון, אחרי הגבהה של הקשר המכסיקני אנדרס גוורדאדו. לה קורוניה סיימה את המשחק בתשעה שחקנים בעקבות הרחקות של סילביו מנואל אזבדו (51) ופאולו אסונסאו (92).

 

ערך הופעת בכורה בסלטה ויגו. דניאל פראניץ' (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ערך הופעת בכורה בסלטה ויגו. דניאל פראניץ'(צילום: EPA)
 

ריאל סוסידאד, שבשבוע שעברה הנחילה לבארסה את הפסדה הראשון (3:2) העונה, נאבקת על מקום בליגה האירופית ובמשחק הראשון שהתקיים הערב סיימה בתיקו 1:1 בחוץ עם סלטה ויגו, הנלחמת על חייה בתחתית.

 

המארחים מגאליסיה עלו ליתרון בדקה ה-32, משער של מיקאל קרון-דלי. הקשר הדני שבלט ביורו 2012 הבקיע מבישול של יאגו אספאס, אשר נטש את המשחק בהפסקת המחצית בעקבות פציעה.

 

קרלוס פניה מויאדוליד ונביל אל זהאר מלבנטה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
קרלוס פניה מויאדוליד ונביל אל זהאר מלבנטה(צילום: EPA)
  

גורקה אלוסטונדו השווה (59). שחקן הרכש הקרואטי של סלטה, דניאל פראניץ' שהגיע בחלון ההעברות מספורטינג ליסבון, ערך הופעת בכורה

באיצטדיון "בלאידוס" כששולב כמחליף בדקה ה-55.

 

לבנטה שיפרה את סיכוייה במאבקים על מקום באירופה כאשר ניצחה 1:2 בבית את ויאדוליד. חאבייר בראחה כבש לאורחים בדקה השמינית, אבל חוסה בארקרו (44) ועצמי של אנטוניו רוקבינה (90) גרמו למהפך.

 

סראגוסה ואספניול סיימו בתיקו 0:0. חאבייר לופס מאספניול (77) וכריסטיאן ספוראנו (80) מסראגוסה הורחקו.


פורסם לראשונה 26/01/2013 21:22

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
EPA
ג'ונאס גונסאלבש כובש לולנסיה
EPA
מומלצים