שתף קטע נבחר

2:2 למארסיי, בן בסט כבש בהפסד ברסט

ליגה צרפתית, מחזור 22: השלישית בטבלה סיימה בתיקו בחוץ עם ראן, החלוץ הישראלי הבקיע בהפסד קבוצתו 2:1 במגרשה של טרואה

מארסיי איבדה נקודות במאבק עם ליון ופריז סן ז'רמן. השלישית בטבלת הליגה הצרפתית סיימה הערב (ש') בתיקו 2:2 בחוץ עם ראן במחזור ה-22. שני האחים מגאנה, אנדרה אייהו (37) וג'ורדן אייהו (82) כבשו, אבל המארחת הצליחה להשוות פעמיים משערים של קווין תיאופיל קתרין (58) ורומיין אלסנדריני (88).

 

ברסט, קבוצתו של עדן בן בסט, הפסידה 2:1 במגרשה של טרואה. פביין קמוס (44) וסטפן דרביון (54) הבקיעו למארחת והחלוץ הישראלי הצליח רק לצמק (61). תוצאות נוספות: אביאן - אג'קסיו 1:1, מונפלייה - סושו 0:2, נאנסי - לוריין 1:2, ריימס - טולוז 1:1.
.

שוב מצא את הרשת, אבל הפסיד. בן בסט (AFP) (AFP)
שוב מצא את הרשת, אבל הפסיד. בן בסט(AFP)

 

ביום שישי: בכורה למליקסון, ולנסיין הפסידה לליון

מאור מליקסון ערך אמש (ו') הופעת בכורה במדי ולנסיין בליגה הצרפתית, אבל לא עזר לקבוצתו החדשה שנוצחה 2:0 בבית על ידי המוליכה ליון במחזור ה-22.

 

עוד ב-ynet ספורט

 

גידה פופאנה כבש ראשון כבר בדקה השמינית בבעיטה לרשת ובדקה ה-29 הגדילו האורחים את יתרונם בזכות שער מבריק. פופאנה, המצטיין במגרש, החליף מסירות עם אנטוני רבלייר ומסר כדור רוחב לבפטמי גומיס, שסיים את המהלך ברשת. מליקסון שולב כמחליף החל מהדקה ה-69.

 

ליון מחזיקה ביתרון של שלוש נקודות על פני פריז סן ז'רמן, הנאבקת איתה על הבכורה ואשר תשחק ביום א' בבית מול ליל. ולנסיין מדורגת במקום ה-12. עוד ביום א': סנט אטיין - בסטיה, ניס - בורדו


פורסם לראשונה 26/01/2013 14:25

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים