שתף קטע נבחר

הפועל חיפה: "הזכייה בגביע הטוטו מאחורינו"

לאחר התואר הראשון מזה 14 שנה, הקבוצה של ניר קלינגר רוצה להמשיך את התקופה הטובה בליגה מול הפועל ב"ש (א', 20:00). גל אראל: "מצפה לנו משחק קשה"

הפועל חיפה תצא מחר (א') בבוקר לבית מלון בבאר-שבע, שם תפגוש את הפועל ב"ש (א', 20:00) לשחזור גמר גביע הטוטו שהסתיים בניצחון 0:1 ותואר ראשון לאדומים מזה 14 שנה. 

 

עוד ב-ynet ספורט

  

מלבד הזכייה, חיפה מגיעה למשחק עם יכולת טובה בליגה עם 7 נקודות מתוך 9 במשחקים האחרוני. הקשר גל אראל הסביר כי הוא וחבריו מבינים את חשיבות המפגש: "מצפה לנו  משחק קשה מאוד, מול יריבה טובה שידועה כקבוצה ביתית מובהקת ובמיוחד אחרי שגברנו עליה במסגרת גמר גביע הטוטו".

 

תמונות זהות מחר? כנראה שלא. ניר קלינגר והפועל חיפה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
תמונות זהות מחר? כנראה שלא. ניר קלינגר והפועל חיפה(צילום: אורן אהרוני)

 

הקשר, שערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים לפני 5 שנים, הוסיף: "הזכייה בגביע הטוטו מתוקה והוסיפה הרבה כבוד למועדון שלנו, אבל זה כבר מאחורינו ואנו רוצים להצליח כדי להמשיך את התקופה הטובה שלנו ולברוח מהתחתית".

 

בחיפה מרוצים מאוד מהרכש החדש, המגן, טברנו פינאס, שהגיע ממכבי נתניה והיה בין הבולטים בניצחון הליגה על עירוני רמת השרון וכבש את שער הניצחון בגמר גביע הטוטו מול באר-שבע באמצע השבוע שעבר.

 

קלינגר, המוערך מאוד על ידי הבעלים יואב כץ, צפוי להמשיך בהרכב ש"רץ" בשבועות האחרונים: "קאלה דרשלר, טוברנו פינאס, אושי רואש, דושאן ברקוביץ, דנילו ניקוליץ', עהאד עזאם, גל אראל, יוסי דורה, רן אבוקרט, גיא צרפתי, ( לירן כהן) ולדימיר גלושצ'ביץ' ויובל אבידור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
הפועל חיפה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים