שתף קטע נבחר

אנדי רם: "אני כשיר למפגש הדייויס מול צרפת"

בניגוד לפרסומים, טניסאי הזוגות, שעבר שיקום ארוך, הבהיר שיוכל לשחק: "מקווה לזכות בנקודה עם יוני". דודי סלע: "הסיכויים לא גבוהים". שחר פאר לקראת מפגש הפדרציה באילת: "אנחנו עדיין לא נבחרת שיכולה לעלות לבית העליון"

איגוד הטניס ערך הבוקר (ד') מסיבת עיתונאים לקראת מפגש גביע הדייויס נגד צרפת, במסגרת הסיבוב הראשון בבית העליון. מי שנעדר היה יוני ארליך, שהודח לפני יומיים בשמינית גמר טורניר הזוגות באליפות אוסטרליה הפתוחה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

יו"ר האיגוד, אסי טוכמאיר, פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "יש לנו מפגש קשה מאוד, אבל ישבנו גם לפני יפן וחשבנו שהמפגש חסר סיכוי. תמיד אפשר לעשות הפתעות, אני מאמין שהחבר'ה יעשו את המקסימום".

 

נבחרת הדייויס. רם: "זאת נבחרת מדהימה וכיפית" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
נבחרת הדייויס. רם: "זאת נבחרת מדהימה וכיפית"(צילום: אורן אהרוני)

 

מנכ"ל האיגוד, שלמה גליקשטיין: "יש לנו נבחרת גביע דייויס מצוינת שהוכיחה את עצמה בשנים האחרונות. זה נבחרת עם הרבה מאוד ניסיון ולמרות שצפוי מפגש קשה נגד צרפת, אנחנו נבחרת שמשלימה את עצמה. דברים יכולים לקרות במפעל הזה".

 

אנדי רם, שחזר מניתוח ושיקום ארוך: "כרגע אני במצב יותר טוב. כל אחד מהשחקנים זה דבר חשוב בשבילו, וביחד זאת נבחרת מדהימה. אני מקווה לשחק ולהביא את הנקודה עם יוני. אנחנו יוצאים במטרה אחת לנצח, יש לנו נבחרת כיפית ומיוחדת. זאת תהיה חוויה להיות שוב בבית העליון ולא נשכח אותה בחיים".

 

דודי סלע. "צרפת נבחרת מאוד חזקה" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
דודי סלע. "צרפת נבחרת מאוד חזקה"(צילום: אורן אהרוני)

 

"כל משחק אנחנו נותנים את הכול ומסיימים אותו שפוכים, וזה לא משנה אם מפסידים או מנצחים. גם הפעם זה יהיה אותו דבר". בנוגע לפרסומים שהוא ייעדר מהמפגש בגלל פציעתו, הבהיר רם: "בפעם אחרונה שדיברתי עם הקפטן, הבהרתי לו שאני כשיר ויכול לשחק".

 

המחבט הבכיר של ישראל, דודי סלע: "צרפת נבחרת מאוד חזקה שלקחה כבר את התואר תשע פעמיים, אבל אני ואמיר בכושר טוב. הסיכויים לא גבוהים, המפגש גם בחוץ ולא בבית מול הקהל שלנו".

 

שלמה גליקשטיין. "דברים יכולים לקרות במפעל הזה" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שלמה גליקשטיין. "דברים יכולים לקרות במפעל הזה"(צילום: אורן אהרוני)

 

אמיר וינטרוב: "אני בכושר טוב וכולנו משחקים טוב. ראיתי את דודי באוסטרליה ואמרתי הלוואי שאני אגיע לרמה שלו. אין ספק שהולך להיות קשה, לא נשקר שאנחנו באים לנצח ומקווה שרוח הלחימה תהיה מספיקה כדי לעשות את זה".

 

נבחרת צרפת, אותה יוביל ארנו קלמנט, תורכב מהמדורג השמיני בעולם, ג'ו ווילפריד צונגה, ואיתו רישאר גאסקה (10), ז'וליאן בנטו (38) ומיכאל לודרה (52).

 

שחר פאר. "אני נמצאת בתהליך" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שחר פאר. "אני נמצאת בתהליך"(צילום: ראובן שוורץ)

 

שחר פאר: "לא קל לי, אבל אוהבת מה שאני עושה"

לאחר הפסקה קצרה, הוחלפו השחקנים בשחקניות והאיגוד ערך מסיבת עיתונאים נוספת, הפעם לקראת גביע הפדרציה, שייערך בפעם השלישית אילת. בהגרלה קיבלה הנבחרת הישראלית את פולין, עם הרביעית בעולם, אגנשקה רדוונסקה, רומניה וטורקיה.

 

עמוס מנסדורף. "יהיה אתגר לעלות לבית העליון" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
עמוס מנסדורף. "יהיה אתגר לעלות לבית העליון"(צילום: ראובן שוורץ)

 

"פעם ראשונה שאני קפטן של נבחרת נשים", אמר עמוס מנסדורף. "בשנה האחרונה חזרתי לטניס המקצועי סביב השעון. הייתי באוסטרליה וראיתי את הבנות מתחרות, זה אתגר גדול עבורי. יש לנו פה הזדמנות כי ההפרש של יוליה ושחר לא גבוה ואפשר להריץ עוד 6-7 שנים. יהיה אתגר לעלות לבית העליון".

 

"אני מרגישה בסדר גמור", סיפרה הטניסאית הבכירה של ישראל, שחר פאר (90). "אני תמיד שמחה לבוא ולתרום לנבחרת כבר הרבה מאוד שנים. זה שבוע מיוחד ואנחנו שמחות לשחק בארץ. קיבלנו את אחד הבתים הקשים וצריך להיות ריאלים - אנחנו עדיין לא נבחרת שיכולה לעלות לבית העליון. מי שיגיע לאילת יוכל ליהנות מטניס טוב".

 

נבחרת הפדרציה. גלושקו: "אני בדרך חדשה עם מאמן חדש" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
נבחרת הפדרציה. גלושקו: "אני בדרך חדשה עם מאמן חדש"(צילום: ראובן שוורץ)

 

"אני נמצאת בתהליך. לא חשבתי שבין רגע אחזור לנצח את כל הבנות בסבב. מאוד לא קל לי, אבל אני אוהבת את מה שאני עושה.

הלוואי שאוכל לחבר את הכול ביחד עם הקהל הישראלי ומקווה שנוכל אולי לנצח את רומניה. נצטרך לבוא בשיא הכושר, כל משחק בפני עצמו, ולנסות לחבר שני ניצחונות על כל נבחרת ולקוות להכי טוב".

 

יוליה גלושקו (177) הוסיפה: "אני מרגישה טוב ובתהליך של דרך חדשה עם מאמן חדש. חזרתי מאוכזבת מאוסטרליה, אבל אני עובדת על דברים חדשים שאני מנסה לחבר הכול ביחד ומאמינה שאגיע מוכנה לאילת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אנדי רם
צילום: אורן אהרוני
מומלצים