שתף קטע נבחר

פוטרו, באו לארוז, ומצאו מסיבת פורים מפוארת

נוקיה סימנס פיטרה לפני כחודש 100 עובדים בגלל המצב הכלכלי, והשבוע הם הגיעו ל"טופס טיולים". להפתעתם, גילו שחבריהם מוזמנים למסיבה הכוללת הופעה יקרה. המפוטרים: "חוסר רגישות". ההנהלה: "המסיבה היא מסורת בחברה"

האם ראוי, בזמן שחברות מפטרות מאות ואלפי עובדים, להמשיך בימי הכיף והצ'ופרים השונים שהן מקיימות לעובדים אחרים? השאלה הזאת עולה ממקרה לא נעים שקרה לעובדים בחברת נוקיה סימנס, שפוטרו לפני כחודש והגיעו השבוע לעשות "טופס טיולים".

 

חברת נוקיה סימנס פיטרה לפני כחודש כ-100 עובדים, כ-20% מסך 460 עובדיה, בגלל צפי לירידה במכירות. "כשהגענו השבוע, נתקלנו בשלטים שקישטו את משרדי החברה בנושא מסיבת פורים שהתקיימה בחג", סיפרה עובדת, "המסיבה התקיימה בגליל ים, עם הופעה של תיסלם, וזאת לא נשמעת לי כמו עלות קטנה.

 

"לחגוג את פורים זה מבורך, אבל כאשר מפטרים אותך לא נעים לדעת שיש מקום להוציא כסף על מסיבה. קצת צניעות ורגישות לא יזיקו בתקופה כזאת, במיוחד בשבוע שבו המפוטרים באים ל'טופס טיולים'. זאת נראית לי פשוט חוצפה ופגיעה באנשים שהשקיעו את נשמתם בחברה".

 

דובר נוקיה סימנס בדרום אירופה, ויטאלינו ויטאלה, מסר בתגובה: "נוקיה סימנס אינה מבטלת פעילויות שנעשות לטובת העובדים. מדובר במסיבה שהיא מסורת בחברה, ולא ראינו לנכון לבטל אותה. עם זאת, בגלל המצב, השנה, שלא כמו בשנים קודמות, העובדים השתתפו במימון המסיבה".

 

חלק מהמפוטרים שפוטרו בחברה לפני כחודש היו מחברת אטריקה - רכישה חדשה יותר של נוקיה סימנס בישראל, המפתחת את הדור הבא של רשתות תקשורת אופטיות. זאת, על רקע האטה בפריסת רשתות תקשורת חדשניות, בעקבות הקפאת תקציבים של ענקיות הטלקום. זהו סבב הפיטורים השני בחברה, לאחר שבחודש יולי פוטרו 50 עובדים ממרכז הפיתוח בהוד השרון.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים