שתף קטע נבחר

אלי כהן: "הצמרת היא מקומנו הטבעי"

בבית"ר ירושלים חגגו את הניצחון הגדול על הפועל ת"א בבלומפילד. ריקן: "המטרה פלייאוף עליון". אבוקסיס: "בליגה הזו כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. נתכונן לקראת מכבי חיפה בצורה טובה"

בית"ר ירושלים השלימה דאבל כאשר ניצחה הערב (ב') 0:2 את הפועל תל אביב. זה היה ניצחונה השני העונה של בית"ר על הפועל אחרי שבסיבוב הראשון היא גברה עליה 2:3 בטדי. חן עזריאל ואבי ריקן כבשו את השערים במחצית השנייה.

 

עוד ב-ynet ספורט

  • זהבי סיכם במכבי ת"א ל-3.5 שנים
  • המשחק המשוגע בעכו, ההצגה של מכבי חיפה: צפו בתקצירי ליגת העל 
  • הטיל של הנדרסון, צ'לסי מול ארסנל, הדרמה בווייט הארט ליין: צפו בתקצירי הליגה האנגלית 
  • לתקצירי ליגת העל בכדורסל

     

    מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן: "החזקנו בכדור והגענו להזדמנויות במחצית הראשונה, אבל לא הצלחנו להבקיע. הגענו לפה כדי לנצח. שתקנו כל השבוע, אבל לשחקנים אמרנו שאנחנו באים לנצח בבלומפילד. מכבי חיפה נראית מצוין ותתמודד על האליפות. אני מקווה שנהיה ברביעייה המובילה, שזה המקום הטבעי של המועדון הזה".

       

  • כהן גם התייחס לאלפי אוהדי בית"ר שהגיעו לבלומלפילד, קראו בשמו בסיום ושרו לו :"אלי תגדל שפם". "הקהל הנהדר הזה הוא הצבא שלנו. הם הכוח והעוצמה שלנו. הערב אלפיים אוהדים של בית"ר ניצחו את הפועל ת"א במבצר שלהם", אמר כהן.

    אבי ריקן, כובש השער השני: "זה היה משחק חשוב לאוהדים שלנו. אני שמח שניצחנו. אנחנו בדרך למעלה ורוצים להישאר בחלק העליון של הטבלה. אנחנו לא מדברים על אליפות. המטרה היא פלייאוף עליון".

      

    צילום: אורן אהרוני

     

    ראש עיריית ירושלים ניר ברקת התחבק אחרי כל שער עם היו"ר, איציק קורנפיין. ברקת אמר בסיום המשחק: "היה שווה לבוא הערב למשחק. נהנינו. בית"ר שיחקו יפה מאוד ומגיעות לה שלוש הנקודות. תשעה שחקני בית שיחקו בבית"ר".

     

      

    כהן. "בית"ר צריכה להיות בצמרת" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
    כהן. "בית"ר צריכה להיות בצמרת"(צילום: ראובן שוורץ)
     


    איציק קורנפיין,
    יו"ר בית"ר ירושלים: "הרבה זמן לא באנו לבלומפילד ויצאנו מחייכים. הגיע לנו לנצח. כל הכבוד לשחקנים, למאמן ומעל לכל לאוהדים. באנו לפה, הסתכלנו להפועל בעיניים. הם קבוצה טובה מאוד, אבל הניצחון היה ראוי ובהחלט הגיע לנו". 

     

    אל תחמיצו את התקצירים ב-ynet ספורט

  • מכבי ת"א מועדת, מכבי חיפה דוהרת: צפו בתקצירי ליגת העל 
  • יונייטד מסתפקת בתיקו, צ'לסי מנצחת בדרבי: תקצירי הליגה האנגלית 
  • לתקצירי ליגת העל בכדורסל

  • מאמן הפועל ת"א, יוסי אבוקסיס: "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה. בחצי השני נראינו יותר טוב ודווקא בדקות האלה ספגנו שער קצת מוזר. מבחינה התקפית לא היינו טובים. לגבי מכבי חיפה בשבוע הבא? כל משחק זה סיפור אחר. בליגה הזו כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. בשבוע הבא נתכונן לחיפה בצורה טובה". 

      

  • אבוקסיס. בשבוע הבא יש לו מכבי חיפה על הראש (ראובן שוורץ) (ראובן שוורץ)
    אבוקסיס. בשבוע הבא יש לו מכבי חיפה על הראש(ראובן שוורץ)
     


  •  

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים