שתף קטע נבחר

איטליה: נאפולי ואינטר איבדו נקודות, 1:2 למילאן

השנייה בטבלה איבדה שתי נקודות אחרי 1:1 בחוץ מול פיורנטינה, לה כבש רונקגליה מחצי מגרש. גם הנראזורי סיימו ב-1:1 עם רומא. הרוסונרי גברו על בולוניה בסן סירו

אחרי שיובנטוס חזרה אמש (ש') לנצח עם0:4 קליל על אודינזה בפתיחת המחזור ה-21 בליגה האיטלקית, היא קיבלה היום בשורות מצוינות אחרי שנאפולי, שקיבלה בשבוע שעבר שתי נקודות בחזרה, סיימה ב-1:1 בלבד במשחק החוץ מול פיורנטינה. פקונדו רונקגליה הארגנטינאי כבש מחצי מגרש בדקה ה-33, אדינסון קבאני קבע חלוקת נקודות תשע דקות מאוחר יותר.

 

 

אינטר איבדה גם היא שתי נקודות אחרי 1:1 בחוץ מול רומא וכנראה יצאה ממירוץ האליפות. פרנצ'סקו טוטי כבש ראשון בפנדל בדקה ה-22, רודריגו פלאסיו הישווה בדקה ה-45 אחרי בישול מצוין של פרדי גווארין.

 

פרנצ'סקו טוטי חוגג אחרי השער שכבש מול אינטר (צילום: EPA) (צילום: EPA)
פרנצ'סקו טוטי חוגג אחרי השער שכבש מול אינטר(צילום: EPA)

 

קבאני מול סאביץ'. נאפולי במרחק 5 נקודות מיובנטוס (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
קבאני מול סאביץ'. נאפולי במרחק 5 נקודות מיובנטוס(צילום: רויטרס)

 

יריבתה העירונית, מילאן, השיגה ניצחון 1:2 ביתי על בולוניה ונותרה חזק במירוץ על כרטיס למפעלים האירופיים. ג'יאמפולו פאציני כבש צמד (דקות 64 ו-82) והכניע את האורחים, שהצליחו רק לצמק משער עצמי של פיליפ מקסס (83).

 

ניאנג מול צ'רוביני. מילאן לא נותנת לדבוקת הצמרת לברוח לה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ניאנג מול צ'רוביני. מילאן לא נותנת לדבוקת הצמרת לברוח לה(צילום: AFP)

 

בתחתית רשמה סיינה ניצחון נדיר עם 0:1 ביתי על סמפדוריה, ששוב סיבכה את עצמה. פריירה רג'ינאלדו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-71,

וקירב את האחרונה בטבלה ליריבותיה נגד הירידה. מצבה של גנואה הורע אחרי 2:0 ביתי לקטאניה. גונסאלו ברחסיו (4) ופאבלו באריינטוס (85) הארגנטינאים כבשו לאורחת.

 

טורינו סיבכה את פסקארה אחרי שגברה עליה במגרשה 0:2. מריו סנטנה (3) ואלסיו צ'רצ'י (40) כבשו לאורחת, שהייתה ביתרון מספרי בעשר הדקות האחרונות בעקבות הרחקתו של ולדימיר וייס. במשחק בין שתי קבוצות ממרכז הטבלה, נפרדו קייבו ופארמה ב-1:1. אישאק בלפודיל (40) שוב כבש עבור האורחת, אלברטו פאלושי (56) איזן. אטלנטה (ג'וגליאלמו סטנדרדו, 57) וקליארי (עצמי של מיקלה קאניני, 2) נפרדו באותה התוצאה.


פורסם לראשונה 20/01/2013 17:57

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
נאפולי מול פיורנטינה
צילום: EPA
מומלצים