שתף קטע נבחר

פדרו: "ההרחקה של פיקה לא היתה מוצדקת"

ברצלונה מאוכזבת מההפסד 3:2 לריאל סוסידאד. ליונל מסי: "ידענו שזה יגיע". טיטו וילאנובה, שלא ידריך את הקבוצה במשחק הבא בשל מסעו לארה"ב, הגיב: "התוצאה הזו לא תפחיד אותנו"

"שחקני ברצלונה אנושיים". כך בישר העיתון "מארקה" לקוראיו לאחר שמוליכת הליגה הספרדית ספגה אמש (ש') את הפסדה הראשון העונה בליגה הספרדית - 3:2 באיצטדיון "אנואטה" בסן סבסטיאן, מגרשה הביתי של ריאל סוסידאד.

 

 

אל תחמיצו את התקצירים ב-ynet ספורט

  • המשחק המשוגע בעכו, המעידה של מכבי ת"א: צפו בתקצירי ליגת העל 
  • הטילים של ג'רארד והנדרסון, הצמד של סילבה: צפו בתקצירי הליגה האנגלית 
  • לתקצירי ליגת העל בכדורסל

     

    המעידה במחזור ה-20 הגיעה אחרי ששחקניו של טיטו וילאנובה קבעו שיא מדהים של צבירת 55 נקודות מתוך 57 אפשריות. עד למשחק זה הם איבדו נקודות רק בתיקו 2:2 עם ריאל מדריד בקלאסיקו, ובשל כך לא רגילים בספרד לראות את החבורה המלהיבה יורדת מנוצחת. היה זה המשחק השני ברציפות בו לא ניצחה הקבוצה, אחרי שהיא סיימה בתיקו 2:2 עם מלאגה במשחק הראשון ברבע גמר הגביע הספרדי.

     

    ג'רארד פיקה וקרלוס ולה. וילאנובה: "הזהרתי אותו" (צילום: EPA) (צילום: EPA)
    ג'רארד פיקה וקרלוס ולה. וילאנובה: "הזהרתי אותו"(צילום: EPA)

     

    "ברצלונה כבתה באנואטה", כתב העיתון "אל מונדו דפורטיבו" המתפרסם בקטאלוניה. וילאנובה הגיב: "ההפסד הזה לא יפחיד אותנו, אין לי שום

    טענות לשחקנים שלי וגם כאשר הובלנו 0:2 לא חשבתי שהמשחק הולך להיות קל. ריאל סוסידאד ראויה לניצחון הזה. במחצית הראשונה הגענו להזדמנויות ויכולנו להבקיע את השער השלישי".

     

    על ההרחקה של ג'רארד פיקה (השישית שלו במדי ברצלונה) אמר וילאנובה: "הזהרתי אותו אחרי שקיבל את הצהוב הראשון ואמרתי לו שיכולים להוציא אותו. פאול כמו שהוא עשה יש 200 במשחק". 

     

    "לא קרה שום דבר, ידענו שזה יגיע". מסי (גטי אימג'ס) (גטי אימג'ס)
    "לא קרה שום דבר, ידענו שזה יגיע". מסי(גטי אימג'ס)
    ליונל מסי התייחס למשימה הבאה בגביע מול מלאגה, אחרי 2:2 במשחק

    הראשון בבית: "עכשיו אסור לנו לפשל, צריך להרים את הראש ולא קרה שום דבר. ההפסד הזה היה צריך להגיע באחד המשחקים, אמרתי לחבר'ה להישאר רגועים". 

    פדרו התייחס להרחקה של פיקה: "האדום לא היה מוצדק, זה שינה את המשחק". על ההחלטה של ויקטור ואלדס לא להאריך את חוזהו: "צריך לכבד את ההחלטה שלו". וילאנובה לא ידריך את השחקנים מול מלאגה (עוזרו ג'ורדי ראורה יעשה זאת) בשל יציאתו לארצות הברית לצורך קבלת טיפולים ועצות רפואיות, אחרי שעבר ניתוח להסרת גידול סרטני מפניו.


  •  

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: AFP
    ליונל מסי ואנדרס אינייסטה
    צילום: AFP
    מומלצים