שתף קטע נבחר

מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את ליברפול. צפו

מוליכת הטבלה הפגינה משחק בינוני, אבל עדיין הצליחה לנצח את היריבה השנואה משערים של רובין ואן פרסי (19) ונמניה וידיץ' (54) ועלתה ל-55 נקודות ליגה בראשות הטבלה. דניאל סטארידג' המחליף הצליח רק לצמק (57) לזכות האורחת שהייתה יכולה לצאת מהמפגש גם בתיקו. צפו בתקציר

המפגש בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד עמד הערב (א') במוקד המחזור ה-22 בפרמייר-ליג האנגלית. הדרבי של לנקשייר (מחוז בצפון מערב אנגליה), כפי שהוא מכונה, נחשב ליריבות המסורתית והחריפה ביותר בכדורגל האנגלי וגם הפעם, למרות שלא היה משחק גדול, זכינו למפגן לחימה על המגרש מצד שתי הקבוצות ולניצחון של השדים האדומים שלא הפגינו יכולת גבוהה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

אחרי פתיחה חלשה, רובין ואן פרסי כבש (19) במצב המסוכן הראשון במשחק עם בעיטה מתוך הרחבה ובכך העלה את מאזנו ל-17 שערים בראשות טבלת כובשי הפרמייג ליג. ההולנדי היה גם זה שבישל את השער השני של המקומיים, כאשר בעיטה חופשית ששלח לרחבה פגעה בראשו של פטריס אברה ומשם בראשו של נמניה וידיץ' ולרשת. ליברפול עוד צימקה (57) עם שער של דניאל סטארידג' המצוין שנכנס כמחליף, אבל לא הצליחה להשיג שער נוסף עד הסיום.

 

מהלך המשחק

דקה 19: שער! יונייטד עלתה ל-0:1. התקפה ראשונה מסוכנת במשחק הובילה לגול עבור השדים האדומים. פטריס אברה שלח כדור מאגף שמאל ורובין ואן פרסי בעט מתוך הרחבה לרשת.

 

רובין ואן פרסי מקדים את דניאל אגר וכובש את שער היתרון ליונייטד (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
רובין ואן פרסי מקדים את דניאל אגר וכובש את שער היתרון ליונייטד(צילום: גטי אימג'ס)

 

27': ואן פרסי קיבל כדור ברחבה, אך הפעם פיספס כשבעט כדור גבוה מעל השער.

 

44': התקפה נוספת של יונייטד כמעט והסתיימה בשער יפהפה של ואן פרסי, כשהחלוץ שלח עקב  שכבר הכניע את פפה ריינה, אבל מרטין סקרטל הרחיק מהקו וקגאווה שהגיע לעזרה התנגש בריינה שנזקק לטיפול על המגרש.

 

והנה מוריניו שהגיע למנצ'סטר בשביל לשכוח קצת מהצרות במדריד (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
והנה מוריניו שהגיע למנצ'סטר בשביל לשכוח קצת מהצרות במדריד(צילום: גטי אימג'ס)

 

51': סוארס ניהל התקפה מתפרצת של האורחים ושלח את הכדור ימינה לכיוונו של אנדרה וויסדום שפרץ לרחבה מאגף ימין, אבל בעט בשלומיאליות כדור מחוץ למסגרת.

 

54': שער! יונייטד עלתה ל-0:2. כדור חופשי לזכות השדים האדומים הסתיים בשער נוסף עבור מוליכת הטבלה. רובין ואן פרסי הגביה כדור לרחבה ופטריס אברה נגח כדור שפגע בחברו נמניה וידיץ' וחדר לשער.

 

פטריס אברה חוגג את השער ה"משותף" שלו ושל וידיץ' (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פטריס אברה חוגג את השער ה"משותף" שלו ושל וידיץ'(צילום: AFP)

 

57': שער! ליברפול צימקה ל-1:2. סטיבן ג'רארד בעט מ-18 מטרים כדור חזק שדה חאה הצליח רק להדוף ודניאל סטארידג', חלוץ הרכש מצ'לסי שנכנס כמחליף בתחילת המחצית, השתלט ראשון על הריבאונד ובעט לרשת.

 

85': סטארידג' היה קרוב לקבוע שוויון ולכבוש צמד, אבל לאחר ערבוביה ברחבה בעקבות פריצה של לואיס סוארס, הוא בעט את הכדור לשמיים.

 

דניאל סטארידג' חוגג אחרי שהבקיע את השער המצמק לזכות ליברפול (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
דניאל סטארידג' חוגג אחרי שהבקיע את השער המצמק לזכות ליברפול(צילום: רויטרס)

 

הרכבים

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה; רפאל, נמניה וידיץ' (80, כריס סמולינג), ריו פרדיננד, פטריס אברה; מייקל קאריק, טום קלברלי, אשלי יאנג (46, אנטוניו ולנסיה), שינג'י קגאווה (77, פיל ג'ונס); דני וולבק, רובין ואן פרסי.

 

ליברפול: פפה ריינה; אנדרה וויסדום, דניאל אגר, מרטין סקרטל, גלן ג'ונסון; לוקאס לייבה (46, דניאל סטארידג'), סטיבן ג'רארד, ג'ו אלן (80, ג'ורדן הנדרסון), סטיוארט דאונינג; ראחים סטרלינג (62, פאביו בוריני), לואיס סוארס.


פורסם לראשונה 13/01/2013 15:13

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים