שתף קטע נבחר

ירו בלו: "דרכתי על באדיר? לא סיפור גדול"

חלוץ בני סכנין לא הבין על מה המהומה, אחרי ה-3:0 לאדומים: "זה לא היה בכוונה". בעקבות ההפסד: האימון נקבע ל-7.30 בבוקר. דורה: "זה היה משחק מוזר"

בבני סכנין התקשו לקבל את ההפסד 3:0 להפועל ת"א, בעיקר בשל העובדה שבמחצית הראשונה חניכיו של שלומי דורה נראו עדיפים. טענות נשמעו לכיוונו של השופט, אלי חכמון, שהתעלם משתי נגיעות יד ברחבה (של וואליד באדיר ואלרואי כהן).

 

התקצירים של ynet ספורט:

 

השחקנים קיבלו בסיום המשחק הודעה על כך שהיום (א') יתקיים האימון ב-7 וחצי בבוקר. "זה שלומי, אין מה לעשות. הוא לוקח ללב כשאנחנו מפסידים ואנחנו מכבדים את ההחלטה שלו", אמר אחד השחקנים.

 

דורה עצמו סיפר: "המשחק היה מוזר. ידענו שהיכולת האישות וההתקפות המתפרצות של הפועל זה הנשק שלהם וכך גם קרה. הפסדנו את המשחק

 בעצמנו". לגבי הסיכוי להסתבך בתחתית, הוסיף המאמן: "הצהרנו שאנחנו רוצים להישאר בליגה, וזו המטרה גם עכשיו. אין ספק שיציבות זה לא הדבר שמאפיין אותנו השנה. נקווה לאגור נקודות כדי לא להסתבך בתחתית".

 

שמעון הרוש, שהגיע למספר הזדמנויות קורצות לכיבוש במחצית הראשונה, סובל ממתיחה שבעקבותיה ביקש להתחלף. בסכנין ממתינים למוצא פיהם של אנשי הפועל ת"א בעניין מעברו והבהירו כי במידה ולא ימצא תחליף ראוי, הוא לא ישוחרר.

 

החלוץ ירו בלו, שספג קללות מאוהדי הפועל ת"א, ולכיוונו נשמעו טענות שנהג בחוסר בספורטיביות כלפי וואליד באדיר (כשדרך עליו במהלך המשחק), הסביר ל-yent ספורט: "אני לא מבין מה עושים מזה סיפור גדול. לא דרכתי עליו בכוונה ואני לא מבין מי בכלל אומר דבר כזה. חבל לי על ההפסד כי יכולנו להוציא תוצאה טובה יותר. הם עקצו אותנו שלוש פעמים וכל השאר היה בולשיט".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים