שתף קטע נבחר

פאולר: "סוארס יכבוש שער ניצחון מול יונייטד"

הדרבי של לנקשייר ואחד המשחקים הלוהטים בכדורגל האנגלי ישוב היום (15:30, בסיום התקציר ב-ynet ספורט) לאולד טראפורד. חלוץ ליברפול יעמוד במוקד, פרגוסון: "הוא שחקן שנוי במחלוקת"

המפגש בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול (א', 15:30, שידור ישיר בספורט 1. בסיום: תקציר ב-ynet ספורט) יעמוד, איך לא, במוקד המחזור ה-22 בפרמייר-ליג האנגלית. הדרבי של לנקשייר (מחוז בצפון מערב אנגליה) כפי שהוא מכונה, נחשב ליריבות המסורתית והחריפה ביותר בכדורגל האנגלי, גם אם בשנים האחרונות הפערים בין המועדונים גדולים.

 

התקצירים של ynet ספורט:

 

האיש שנמצא בראש הכותרות לקראת המשחק הוא כמובן לואיס סוארס, החלוץ השנוי במחלוקת של ליברפול. אם לא חסרו ההערות הגזעניות כלפי פטריס אברה מיונייטד ב-2011, הגיעו הצלילות ברחבה ובשבוע שעבר נגיעת היד הברורה שלו מול מאנספיל בגביע האנגלי. שער לא חוקי שסוארס חגג ועקץ את הקהל המקומי.

 

"הוא שחקן שנוי במחלוקת", הודה מנג'ר יונייטד, אלכס פרגוסון. "אני לא יודע אם הוא נהנה מזה או לא, אבל אני מקווה שזה משהו שלא יקרה אצלנו בקבוצה. ועדיין, לא מפתיע אותי שהוא זוכה לגיבוי מברנדון רוג'רס, גם אני כמנג'ר עשיתי זאת. זה התפקיד שלך, לתת נאמנות והגנה לשחקנים".

 

אז מה היה לנו בשבת אצלנו?

 

"במשך השנים, המשחקים בין ליברפול למנצ'סטר היו יחסית ללא מחלוקות. שום דבר לא באמת סנסציוני במונחים של החלטות שחרצו את המשחק, וזה טוב. "אני מקווה שאנחנו לא נסבול מהחלטות כאלה ביום ראשון".

 

מי פה השנוי במחלוקת? סוארס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מי פה השנוי במחלוקת? סוארס(צילום: AFP)

 

לא פוחד לעקוץ. פרגוסון (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
לא פוחד לעקוץ. פרגוסון(צילום: gettyimages)

 

מנגד, בליברפול לא אהבו את הביקורת הענקית נגד החלוץ בחודשים האחרונים. "סוארס הוא אדם מגונה עוד לפני שהוא עולה לכר הדשא", סיפר כוכב העבר של המועדון, רובי פאולר. "לכל שחקן יש תקלות. רובין ואן פרסי שלח מרפק למישהו בתחילת העונה, גארת' בייל הואשם בזה שהוא צוללן מוקדם יותר העונה. נכון, ללואיס סוארס יש כמה סיפורים כאלה, אבל אני מסתכל על הצדדים החיוביים. אני אוהב אותו כשחקן".

 

פאולר, המשמש כפרשן ברשת ה-BBC, נשאל לדעתו מי לדעתו יכבוש את שער הניצחון במשחק. הסקורר האגדי, שכבש 183 שערים ב-369 הופעות במדים האדומים, לא היסס ואמר: "לואיס סוארס".

 

ולסיום קצת סטטיסטיקה: ליברפול מגיעה למשחק לאחר שניצחה באולד טראפורד רק פעם אחת משמונת המפגשים האחרונים בין הקבוצות. זה היה ה-1:4 הזכור למדי במרץ 2009. אגב, רובין ואן פרסי, האיש החם של יונייטד, כבש אמנם 20 שערים העונה, אך גם הרשית בחמישה מששת המפגשים האחרונים מול ליברפול. בקיצור, יהיה שמח.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים