שתף קטע נבחר

ג'רארד: לא מסכים עם המדיניות של ליברפול

הקפטן של המרסיסיידרס העביר ביקורת נדירה על המועדון: "אי אפשר להתבסס רק על צעירים, צריך לשלב גם ותיקים". על המפגש מול יונייטד ביום א': "הפער בין המועדונים לא כ"כ גדול"

מחר (א', 15:30, תקציר ב-ynet ספורט) ייערך מפגש טעון נוסף בין מנצ'סטר יונייטד וליברפול, וכמיטב המסורת בשנים האחרונות הקבוצה של אלכס פרגוסון תגיע בפער עצום (21 נקודות) מיריבתה השנואה.

 

 

מי שנתן ביטוי לתסכול הגובר בליברפול הוא סטיבן ג'רארד, שבראיון לתקשורת הבריטית העביר ביקורת די נדירה על מדיניות המועדון בשנה האחרונה להתבסס על שחקנים צעירים. "אני לחלוטין לא מסכים עם המדיניות הזו", אמר הקפטן של המרסיסיידרס, "ראיתי ברחבי העולם שחקנים בגילאים 28-29 או יותר שמגיעים ומשנים מועדון. גארי מקליסטר עשה את זה פה".

 

ג'רארד מול קגאווה. ביום ראשון מפגש נוסף בין היריבות השנואות (רויטרס) (רויטרס)
ג'רארד מול קגאווה. ביום ראשון מפגש נוסף בין היריבות השנואות(רויטרס)

 

ג'רארד המשיך: "הדוגמא הכי טובה בימים אלה היא שאם צ'לסי תחליט לוותר על פרנק למפארד, מועדון גדול אחר יוכל להחתים אותו וליהנות משחקן בטופ

העולמי שנתיים נוספות. מישהו יוכל לקפוץ על המציאה הזו, הוא בסך הכל בן 34. זה לא מתפקידי להתעסק בצ'לסי, אבל אם הם לא יאריכו לו את החוזה, מועדון אחר בהחלט יוכל ליהנות משירותיו".

 

"אני יכול רק להניח שכאשר ה'ג'ון טרים' וה'למפארדים' כבר לא יהיו, יוכלו להעריך אותם יותר. זה די דומה למה שקורה עם פול סקולס וראיין גיגס וזו הסיבה שאלכס פרגוסון מחזיק אותם. אני יכול להבין שיש רצון לראות שחקנים בריטים צעירים וכשרוניים על המגרש, אבל זו לא צריכה להיות הדרך היחידה. אני חושב שצריך גם שחקנים ותיקים ומנוסים לידם".

 

על עתידו בליברפול, אמר הקפטן: "אני חושב שאני יכול לשחק עוד 3-4 שנים. אני לא רומז שאני מעוניין בחוזה כזה, עוד לא דיברתי עם סוכניי על הנושא.

סבלתי מפציעות בשנה האחרונה, אבל התשוקה והרצון לשחק עדיין קיימים. ברגע שאלה ייעלמו, אפרוש".

 

לסיום, ג'רארד לא הסתיר את ההתרגשות לקראת המפגש מול יונייטד ביום ראשון: "פרגוסון צוטט בשנה שעברה שמשחק מול ליברפול הוא עדיין הכי גדול עבורם וזה אומר הכל. אני לא יכול להגיד שאנחנו באותה הרמה של יונייטד, אבל הפער ביננו הוא לא כזה גדול".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים