שתף קטע נבחר

בוסאני: "כיף לחזור, אני צריך את הקהל"

מאמן מכבי ראשל"צ חגג ניצחון 59:69 על גלבוע/גליל בבכורה המחודשת על הקווים. ליובין: "אחת התצוגות החלשות שלנו העונה". בית הלחמי: "מצדיק את מה שבק עשה לאוהדי הפועל ת"א"

פחות משבוע אחרי פיטוריו של אפי בירנבוים, רוני בוסאני רשם ניצחון בכורה על הקווים ב"בית מכבי", 59:69 של מכבי ראשל"צ על גלבוע/גליל.

 

ים תקצירים ב-ynet ספורט:

 

"כיף לחזור", סיפר בסיום בוסאני. "החזקנו את גליל על 59 נקודות. יכול להיות שזה אולי לא יפה לצפייה, אבל שיחקנו הגנה קשוחה. לא יודע אם הסגל הזה יישאר עד סוף העונה, אבל יש לנו חבר'ה טובים. אני צריך את הקהל ורוצה שהאולם יהיה מלא, מקווה שלא יהיו בעיות והוא יהיה איתנו גם במשחקי החוץ".

 

המחאה של אוהדי מכבי ראשל"צ מול גלבוע/גליל (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
המחאה של אוהדי מכבי ראשל"צ מול גלבוע/גליל(צילום: אורן אהרוני)
 

 

ג'וליאן רייט הוסיף: "נלחמנו חזק בהגנה וזה היה ההבדל מהמשחקים האחרונים. היה שבוע קשה, אבל זה העסק. לא שמתי לב למה שקרה עם הקהל. אני בא לשחק כדורסל וזה המקצוע שלי".

 

מנגד, ליאור ליובין, מאמן גלבוע/גליל, סיכם: "הפסדנו את המשחק בכדורים החוזרים ובאיבודי כדור. אנחנו מחפשים שחקנים, אבל בטוח שנעשה שינוי בהמשך. זו הייתה אחד התצוגות הגרועות שלנו העונה".

 

רומל בק משתיק את אוהדי הפועל ת"א (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
רומל בק משתיק את אוהדי הפועל ת"א(צילום: עוז מועלם)

 

ג'ומיין ג'ונס חוסם את קרטיס קלי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
ג'ומיין ג'ונס חוסם את קרטיס קלי(צילום: עוז מועלם)

 

בית הלחמי מגבה את בק

בני הרצליה השיגה ניצחון ביתי 88:94 על הפועל ת"א. "היה אחלה משחק", חגג המאמן המנצח, אריאל בית הלחמי. "עשינו את הפעולות הנכונות

 וניצחנו בצדק". על תנועת ההשתקה של בק לעבר אוהדי הפועל ת"א: "אני מצדיק את מה שהוא עשה, הם קיללו אותו לכל אורך המשחק".

 

מאמן הפועל ת"א, ארז אדלשטיין: "זו התבגרות של קבוצה ללמוד לנצח משחקים כאלה. בליגה השנייה היינו עושים את זה, בליגת העל זה עדיין לא קורה. מקצועית, אנחנו פותחים תמיד חזק והיום פתיחת המשחק שלנו לא הייתה מספיק טובה. יש לנו עוד הרבה מה ללמוד ולהתקדם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
רוני בוסאני
צילום: אורן אהרוני
מומלצים