שתף קטע נבחר

יניב גרין בדרך חזרה לנבחרת ישראל

הסנטר בן ה-32 עשוי להיות מוזמן לקראת היורובאסקט בקיץ. שיבק: "חשוב שנגיע עם קו קדמי מעובה יותר מזה שהיה לנו במוקדמות"

בימים האחרונים התקיימה שיחה בין מאמן נבחרת ישראל, אריק שיבק, לסנטר יניב גרין, שהביע את נכונותו לחזור לסגל, אם יתבקש כמובן. זאת לקראת אליפות אירופה שתתקיים בסלובניה בחודש ספטמבר. גרין (32), מוותיקי השחקנים בנבחרת ישראל, החמיץ את קמפיין המוקדמות בקיץ האחרון בגלל חתונתו, אבל מעולם לא הודיע על פרישה מהמדים הלאומיים.

 

ים תקצירים ב-ynet ספורט:

 

גרין חזר העונה לארץ אחרי שבעונה שעברה שיחק באיטליה. כיום הוא שייך לגלבוע/גליל, ולמעשה זו הפעם הראשונה מזה כמה עונות בה הוא משחק באופן מלא ורציף.

 

חזר לכושר נהדר. גרין במדי גלבוע/גליל (צילום: טל שחר) (צילום: טל שחר)
חזר לכושר נהדר. גרין במדי גלבוע/גליל(צילום: טל שחר)

 

שיבק אמר: "יניב גרין הוא מטובי השחקנים הישראלים גם היום. הבנתי שהוא ישמח להמשיך ולשרת את נבחרת ישראל אם נזדקק לו. אנחנו הולכים לאליפות אירופה וחשוב שנגיע עם קו קדמי מעובה יותר מזה שהיה לנו במשחקי המוקדמות. ליניב יש ניסיון עצום במעמדים כאלו ואין תחליף להגנה וליכולת האתלטית הנהדרת שלו.

 

"יניב, עידו קוז'יקרו, אלכס טיוס, ליאור אליהו ואלישי כדיר ייתנו לנו קו קדמי מגוון, חזק ומאוד אתלטי, שיוכל להתמודד עם כל הגבוהים המצוינים איתם אנו אמורים להתמודד באליפות אירופה", המשיך שיבק. "כמובן שיש עוד זמן עד תקופת ההכנה והזימונים, אבל אני שומר על קשר עם מרבית שחקני הנבחרת".

 

גרין שיחק בנבחרת ישראל 157 פעמים והוא שני בטבלת ההופעות רק לדורון ג'מצ'י עם 188 הופעות. הוא קלע 1367 נקודות, שמציבות אותו במקום השישי בין קלעי כל הזמנים בנבחרת ישראל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יניב גרין
צילום: עוז מועלם
מומלצים