שתף קטע נבחר

הנהלת רש"ת התחייבה לדאוג לעובדי הקבלן

הנהלת רשות שדות התעופה הודיעה כי תפעל מיידית להסדרת שכרם וזכויותיהם של עובדי הקבלן ברשות, לאחר שבסוף השבוע הזהיר ועד העובדים כי ישבש את העבודה בשדה אם לא יוסדרו תנאי העסקתם. מדובר בכ-1,000 עובדי שמירה וניקיון

הנהלת רשות שדות התעופה (רש"ת) התחייבה לדאוג לעובדי הקבלן - כך הוחלט הבוקר (א') בדיון שערכו נציגי ההנהלה עם נציגי ועד העובדים בנושא. לפיכך לא פתח הבוקר הוועד בשיבושים.

 

רשות שדות התעופה - כתבות אחרונות:

 

ההחלטה הוכרעה לאחר שבסוף השבוע האחרון הודיע ועד עובדי רשות שדות התעופה כי אם לא יוסדרו באופן מיידי תנאי העסקתם של עובדי הקבלן ברשות המועסקים על ידי חברת האחים עובדיה - העובדים ישבשו את העבודה בשדה.

 

מדובר בלמעלה מ-1,000 עובדי קבלן, רובם בענפי השמירה והניקיון. ממידע שהתקבל עולה, כי החברה שמעסיקה את עובדי הקבלן שרויה בקשיים כלכליים, ולכן לא שילמה להם החודש משכורות, ואף לא הסדירה את הזכויות הסוציאליות להן זכאים העובדים.

 

בעקבות זאת החליטו בוועד העובדים לצאת להגנת העובדים, שאינם יכולים לשבות בעצמם, וטענו כי הרשות חייבת "לאכוף ולשמור על זכות העובדים מול חברות הקבלן שעמן היא בהסכמים".

 

הנהלת רשות שדות התעופה, מצדה, הביעה נכונות לנקוט את הצעדים הנדרשים מול החברה הקבלנית, כדי להבטיח את תשלום שכרם של העובדים.

 

הבוקר, כאמור, הודיעה הנהלת רשות שדות התעופה כי תפעל באופן מיידי להסדרת שכרם וזכויותיהם של עובדי הקבלן שמועסקים באמצעות חברת האחים עובדיה. נזכיר כי ביום חמישי האחרון ניתן צו הקפאת הליכים לחברה. מוועד העובדים נמסר: "אנו סומכים על ההנהלה שתדע לעצור את העוול שנגרם לעובדים אלה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נמל תעופה בן גוריון
צילום: אבי מועלם
מומלצים