שתף קטע נבחר

סארי פאלח: "יש לי חוש לכיבוש שערים"

בלם בני יהודה חגג שער וניצחון 1:2 על הפועל ת"א: "מרגיש שהאוהדים אוהבים אותי". עוז ראלי: "אסור לנו להתפרק נגד הקבוצות הקטנות"

חמישה ניצחונות בשמונה משחקים. זה המאזן של בני יהודה, וה-1:2 בדרבי על הפועל ת"א הכי משמח אותם. ולא רק בגלל היריבות, גם בגלל היכולת הטובה שתיתן להם ביטחון גדול להמשך.

 

ים תקצירים ב-ynet ספורט:

 

הבלם סארי פלאח חתום על שניים מהם, כשניצח בדקה ה-94 את הפועל עכו, כשנגח בשנייה האחרונה של תוספת הזמן. אתמול כבש את השני מול האדומים. פלאח הופך להיות בורג חשוב בבני יהודה, והאוהדים מחזירים הרבה חום ואהבה על ההשקעה שלו.

 

פלאח, שמרגיש בן בית במועדון, אמר ל-ynet ספורט: "אני מרגיש שהאוהדים אוהבים אותי - והכי כיף להחזיר להם על המגרש. שימחנו את האוהדים, אבל חשוב

 מאוד שתהיה המשכיות. אישית אני עובד קשה באימונים כדי להצליח והכי חשוב שניצחנו". על השערים שלו, הוסיף: "זה לא מפתיע אותי שאני כובש. בכל קרן או בעיטה חופשית אני עולה למעלה. יש לי חוש לכיבוש שערים".

 

עוד שחקן שגילה אתמול יכולת טובה הוא הבלם השני, גל כהן, שאמר הבוקר: "אחרי ההפסד להפועל ר"ג והיכולת החלשה, המאמן דרור קשטן ומשה דמאיו דיברו איתנו על בעיה מנטלית. לצד הצלחה מול הקבוצות הגדולות, דווקא נגד הפחות טובות אנחנו מפשלים. אם אנחנו רוצים להגיע להישגים השנה, אנחנו חייבים לגלות יציבות. אחרי הניצחון אתמול היתה אווירה מצוינת בחדר ההלבשה. שמנו מוזיקה וחגגנו. מהיום אנחנו צריכים לשכוח את המשחק ולחשוב רק על הפועל חיפה בשבת. חייבים לעבור אותו בצורה הכי טובה, כי אנחנו באמת קרובים להשיג את המטרה שלנו".

 

הרפקה חוגג את השער הראשון מול הפועל ת"א (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
הרפקה חוגג את השער הראשון מול הפועל ת"א(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

אתמול זה היה יומם של השחקנים הזרים. אדם הרפקה, החלוץ ההונגרי שקיבל הזדמנות ופתח בהרכב, כבש שער ראשון וקיבל הרבה מחמאות מקשטן שאמר עליו: "לא הופתעתי מהיכולת שלו ואני יודע מה יש לי ביד". הקשר הליטאי קסטוטיס איבסקביצ'יוס ממשיך לגלות יציבות והוא שחקן מרכזי בפאזל של בני יהודה.

 

מסיבת סיום שנה ב-ynet ספורט:

 

עוז ראלי, שבישל את השער לפלאח, אמר: "אסור לנו להתפרק נגד הקבוצות הקטנות. בשבת יש לנו משחק מול אחת כזאת. זה המבחן שלנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
בני יהודה חוגגת
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים