שתף קטע נבחר

מקורבים לוויצמן: "פיטורי הדרי - לא על הפרק"

למרות ה-2:1 לבני סכנין, שהיה למשחק העשירי ברציפות ללא ניצחון, יו"ר הפועל עכו לא מתכוון לפטר את מאמנו. בסביבתו של ויצמן טענו: "הדרי הוא לא הבעיה". אווירה קשה בחדר ההלבשה: "אנחנו לא יודעים איך יוצאים מהמצב הזה"

הפסדה של הפועל עכו אמש (ש') 2:1 לבני סכנין - מגביר את הלחץ בקבוצה של ציון ויצמן. למרות שעכו רשמה משחק עשירי ברציפות ללא ניצחון והיא רחוקה רק נקודה אחת מהקו האדום - היו"ר לא מתכוון לפטר את המאמן שמעון הדרי. על פי מקורבים לויצמן, "ציון לא רואה בהדרי כבעיה של הקבוצה, ופיטורים כלל לא עומדים על הפרק".

 

הגולים, הדרמות, האכזבות והחגיגות - תקצירי ynet ספורט:

  

בתוך כך בעכו היו מרוצים מהיכולת שהציגה הקבוצה במחצית הראשונה, אך מאוכזבים מהמחצית השנייה בה השחקנים התפרקו וספגו פעמיים. תמיר כחלון, שחזר מהשעיה, כבש והעלה את עכו ליתרון אך הקבוצה כשלה ברגע האמת. שחקני עכו נראו שפופים ומדוכדכים בחדר ההלבשה והאווירה הייתה קשה.

 

אחד השחקנים אמר ל-ynet ספורט: "המצב קשה מאוד, אנחנו לא יודעים איך יוצאים מהמצב הזה אבל מאמינים שעם חיזוק איכותי זה אפשרי. שמעון זו

לא הבעיה". בעכו מתכוונים להתחזק משמעותית בחלון ההעברות הקרב של חודש ינואר, כשהמטרה היא להביא לפחות שלושה שחקנים - שני חלוצים וקשר. 

 

הבעיות שנוצרו בשבועות האחרונים בין עיריית עכו לבין היו"ר ויצמן עשויות לגרום לשינוי התוכניות. העירייה מאיימת להפסיק את התמיכה הכספית בקבוצה החל מחודש ינואר הקרוב, אך חתומה על ערבויות ברשות לבקרה תקציבית. בינתיים, בעכו בטוחים שהכספים ימשיכו לזרום כמתוכנן.

 

מסיבת סיום שנה ב-ynet ספורט:

     

אוהדי הקבוצה, הקוראים להדרי להתפטר מתפקידו, מתכוונים להחרים את משחקה של עכו בשבת הקרובה מול בית"ר ירושלים, בעקבות הגיבוי שמקבל המאמן מוויצמן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים