שתף קטע נבחר

נתניה נגד זיו אדלר: "השער שאישר - שערוריה"

בקבוצה כועסים על החלטות השיפוט ב-2:1 למכבי ת"א: "השער של ארנשאו היה לא חוקי ואף אחד לא מדבר על זה". מסתמן: ארבעה שחקני חיזוק יגיעו בינואר

במכבי נתניה כועסים על החלטות השיפוט אתמול של זיו אדלר, וטוענים כי שני השערים שמכבי ת"א כבשה ב-1:2 לא היו חוקיים. במיוחד אמורים הדברים לגבי שער הניצחון של רוברט ארנשאו, שעמד בעמדת נבדל כשקיבל את המסירה לגול.

 

 

ים תקצירים ב-ynet ספורט:

 

המאמן טל בנין והשוער לואיג'י צ'נאמו, התייחסו לכך במרומז בסיום המשחק, מחשש שביקורת ישירה תגרור ענישה, אבל השחקנים כועסים מאוד לאחר שצפו בהקלטה של המשחק. "זו שערוריה שהשופט אישר למכבי שער לא חוקי, ואף אחד לא מדבר על זה", אמר אחד השחקנים. “כשהגדולות נפגעות מיד עושים מזה רעש וכותרות, אבל כשזה קורה למכבי נתניה, שוכחים מזה מהר".

 

הידרדרות הקבוצה אל מתחת לקו האדום תזרז את נושא הרכש, וגורם במועדון אישר, כי חיזוק אחד או שניים לא יביאו לשינוי, שכן סגל הקבוצה

 זקוק למהפך. מסתמן, כי נתניה תתחזק בחודש הבא בארבעה שחקנים, כשהמטרה היא להביא שני חלוצים, בלם וכנראה גם קשר עושה משחק. המאמן טל בנין אמר: “יהיו שינויים. דברים יסתדרו לטובה".

 

ביום רביעי צפוי לנתניה משחק חצי גמר גביע הטוטו נגד הפועל חיפה, ובקבוצה לוקחים את המשחק ברצינות, בין השאר ציינו כי הכנסות מעלייה לגמר יסייעו בהבאת שחקני רכש.

 

ארבעה שחקני חיזוק בדרך? בנין (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ארבעה שחקני חיזוק בדרך? בנין(צילום: אורן אהרוני)

 

החשש מירידה קצת מלחיץ את המועדון, לאחר שנים שהתמודדו בחלק העליון. למרות המצב הקשה, בנתניה סבורים שהקבוצה הציגה

 אתמול יכולת טובה בחלקים גדולים מהמשחק, וההסתגרות בהגנה במחצית השניה היא שהזמינה את מכבי ת"א לתקוף. החלוץ אחמד סבע אמר: “לא היה לנו מזל. אם הבעיטה שלי היתה נכנסת ב-1:1, הכל היה משתנה".

 

הקשר קובי דג'אני הוסיף: “נצטרך להתרגל למצב החדש, ולשחק כמו קבוצת תחתית כדי להביא נקודות בכוח. אתמול נתנו יותר מידי כבוד למכבי ת"א".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
זיו אדלר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים