שתף קטע נבחר

גרסיה: "הרגשה טובה לחזור ולנצח"

מאמן מכבי ת"א היה מרוצה כמובן מהניצחון שהחזיר את קבוצתו לפסגה אחרי תיקו והפסד בשני המחזורים האחרונים. בנין: "מוטל'ה שפיגלר ואני עובדים בצוות. כולם בחוץ יכולים להגיד מה שהם רוצים"

מכבי תל אביב חזרה הערב לפסגה אחרי שניצחה 1:2 את מכבי נתניה וקטעה רצף של שני משחקים ללא ניצחון (תיקו מול בית"ר והפסד למכבי חיפה). מאמן הקבוצה,  אוסקר גרסיה, היה מרוצה מהחזרה למסלול הניצחונות. 

 

 

 

 

"ההרגשה נפלאה לחזור לנצח. לפי המחצית השנייה הניצחון הגיע לנו. זה לא היה קל, לכל קבוצה בליגה יש יכולת לנצח כל קבוצה. בריאות זה מה שאני מאחל לכולנו לשנה הקרובה, רק בריאות".

  

גרסיה. חזר לנצח  (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
גרסיה. חזר לנצח (צילום: אורן אהרוני)

 

טל בנין, מאמן מכבי נתניה: "אני מאוד מאוכזב. לגבי החלטות השיפוט? גם השופטים רוצים לעשות את המקסימום והיו היום שישה שופטים. מצבנו לא טוב. לפי צורת המשחק שלנו במחזורים האחרונים, אנחנו שווים יותר נק'. אנחנו לא מרימים ידיים. מוטל'ה שפיגלר ואני עובדים בצוות. כולם בחוץ יכולים להגיד מה שהם רוצים. העיקר שבפנים אנחנו מרגישים מאוחדים".

  

כובש שער הניצחון, רוברט ארנשאו: "משחק טוב שלנו. הניצחון הגיע לנו. רציתי להבקיע את השער ואני שמח שהצלחתי. אני מקווה שנהיה במקום הזה גם בסוף. נלחם עד הסוף".

 

המופע של ארנשאו  (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
המופע של ארנשאו (צילום: אורן אהרוני)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
טל בנין
צילום: אורן אהרוני
מומלצים