יום חמישי, 09.05.2024 שעה 22:39

עסקת פלאניניץ' קרובה לסגירה, פניני שב לאימונים

הקפטן לשעבר הצטרף לאימון לקראת אשדוד ב-19:40, בלאט: "הוא עוד לא יחזור למשחקים". בבוסניה טוענים: הסנטר יחתום לשנתיים וחצי. צפו בביצועיו

|
פלאניניץ´. יגיע ביום שני?
פלאניניץ´. יגיע ביום שני?

עסקת העברתו של דארקו פלאניניץ' משירוקי אל שורותיה של האלופה הישראלית, מכבי תל אביב, קרובה להיסגר, זאת לאחר שהמשא ומתן בין הבוסנים לצהובים כבר כמעט הושלם ורוב הפרטים בין הצדדים נסגרו כמעט סופית, כך עולה מדיווחים שונים וכך טוענים גם מקורבים לעסקה.

בבוסניה, לעומת זאת, טוענים כי העסקה למעשה כבר נסגרה ופלאניניץ' נמכר למכבי, שתפגוש הערב (ראשון) ב-19:40 את אשדוד בליגה, סופית. אחד מהעיתונאים המקומיים צייץ בעמוד הטוויטר שלו כי: "זה רשמי. פלאניניץ' חתם במכבי תל אביב לשנתיים וחצי וביום ראשון הוא יערוך את המשחק האחרון שלו במדי שירוקי לפני שיעבור לישראל".

לקראת הטופ 16 החליטו במכבי להתחזק בעמדת הסנטר לפני המשחקים הקשים שמצפים להם מול הקבוצות הבכירות באירופה ובדיוק לשם כך גיבשו רשימת מועמדים עוד לפני סיום שלב הבתים הראשון ביורוליג. בתחילה היה ארון ביינס מאולימפיה לובליאנה המועמד המועדף, אך בסופו של דבר הסלובנים לא הסכימו לשחררו והעסקה פוצצה.

לאחר מכן החליטו במכבי לעבור לאופציה השניה שלהם - פלאניניץ'. הצהובים אמנם החלו בשיחות עם שירוקי כבר לפני למעלה משבוע, אך האיצו את המשא ומתן על רכישתו של הסנטר הצעיר רק לאחר שנודע כי עסקת ביינס לא תצא אל הפועל בשלב הזה.

הרכש שמכבי צריכה? צפו בפלאניניץ'

מועמד נוסף שעדין נמצא על הפרק הוא לא אחר מהאקס, ריצ'ארד הנדריקס, שעבר במהלך הקיץ למילאנו האיטלקית ועתה קיבל את ההודעה הרשמית כי הוא לא חלק מהסגל עד לסיום העונה. המאמן דייויד בלאט מעוניין לראות את הנדריקס חוזר ללבוש צהוב העונה, אך מדובר בסכומי כסף מאוד גבוהים אותם במכבי לא ממהרים לשחרר.

במקביל ממשיכים המאמצים לנסות ולמצוא קבוצה עבור הסנטר הגיאורגי, גיורגי שרמאדיני, אשר ממנו קיימת אכזבה גדולה העונה, אך עד כה לא נרשמה היענות גדולה מדי בקרב הקבוצות באירופה שגם לא ממהרות לשאת בשכרו היחסית גבוה של השחקן.

גיא פניני (ONE)
גיא פניני. שב להתאמן (באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב)
 

בנושא אחר, שחקנה המושעה של מכבי, גיא פניני, שב הערב להתאמן לראשונה עם הקבוצה מזה מספר שבועות והוא צפוי לחזור לסגל כבר במשחק היורוליג הקרוב מול סיינה האיטלקית בחוץ. בתקופה האחרונה ערך פניני אימונים אישיים על מנת לכושר וכעת יהיה על הצהובים להכניס אותו לעניינים מהר ככל האפשר על מנת שישוב גם לכושר משחק ויוכל לסייע לקבוצה במשחקיה בטופ 16.

בסיום האימון הערב התייחס בלאט לשובו של פניני לאימונים: "גיא חזר וטוב שהוא חזר. הוא ריצה את העונש המוטל עליו וגם יתרה מכך. כרגע הוא עוד לא חוזר למשחקים, אבל חוזר לאימונים. אני חושב שזה הזמן המתאים והוא נראה בסדר גמור. לגבי חזרתו ליורוליג נחליט בהקדם. גיא עבד באופן אישי קשה מאוד בשבועות האחרונים, פיסית הוא נראה מצוין. זה טוב בשבילו לחזור ולהיות עם החבר'ה וזה גם טוב לנו. הוא נראה בסדר גמור ואני שמח שחזר". על פלאניניץ' הוסיף המאמן: "כשתהיה הודעה רשמית אני אגיב. לא הסתרנו את הרצון שלנו לחזק את הקבוצה אבל נחכה שזה יהיה רשמי".

ובינתיים באשדוד: ברקוביץ' ינסה להפתיע עם 3 זרים בלבד
אשדוד מגיעה למשחק מעודדת מהניצחון הגדול בשבוע החולף על הפועל ת"א בשמינית גמר הגביע אך מודעת היטב ליחסי הכוחות הברורים לקראת המפגש. הקבוצה של עופר ברקוביץ' תתייצב למשחק עם שלושה זרים בלבד לאחר שהפורוורד החדש, מייק הול, נפצע בברכו וגמר את העונה. במשחק מול הפועל הצליחו שלושת הזרים לחפות על חסרונו אבל מי שהיה חתום על הניצחון היה הקלע הוותיק, משה מזרחי, שצלף שיא אישי של 29 נקודות עם שבע שלשות משמונה ניסיונות וינסה לשחזר זאת גם מול הצהובים. 

עופר ברקוביץ´ (חגי ניזרי)
עופר ברקוביץ´. יצליח להפתיע את מכבי? (חגי ניזרי)
 

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */