שתף קטע נבחר

מחזור 11 בכדוריד: הפועל ראשל"צ - מכבי ת"א

מפגש פסגה מרתק בין הראשונה בטבלה והבלתי מנוצחת, לבין הצהובים. דן נתן, שיערוך את משחקו הראשון בקבוצה מת"א: "מתרגש לשחק"

המחזור ה-11 שסוגר את הסיבוב הראשון בליגת ווינר בכדוריד ייפתח מחר עם 4 משחקים. במרכזי - משחק הצמרת בין הפועל ראשל"צ למכבי ת"א (19:30, אשלים), יחד עם שני משחקים נוספים - עירוני רחובות תארח את סביון (20:00) במפגש בין שחר לוין שהבקיע 21 שערים בשבוע שעבר לבין שלמה הופמן מאמן סביון שבהיותו שחקן קבע את שיא הכיבושים במשחק (22, ב-1974). בני הרצליה תארח את קרית אונו (19:30), ונס ציונה את ארזים ר"ג (20:30).

 

 

עוד ב-ynet ספורט:

  

שחקנה של נבחרת ישראל, דן נתן, שחוזר מהסגר, ועבר מאס"א ת"א למכבי ת"א, נרגש לקראת המשחק הראשון באמת שלו העונה: "היה מבאס מאוד לפספס את פתיחת העונה, ייקח לי זמן עוד לחזור לכושר מלא, אבל אני מאוד מתרגש לשחק. מול קרית אונו שיחקתי רק כמה דקות ואחרי שני אימונים, ועכשיו אני כבר אחרי שבועיים וחצי ומצמצם פערים מכולם. למרות זאת, אני ארצה לנצח כל דקה שאקבל מחר מול הפועל ראשל"צ, ולעזור למכבי ת"א לעשות עוד צעד בדרך למטרה שלנו – לקחת אליפות".

 

הפועל ראשל"צ ומכבי ת"א כבר נפגשו העונה, בגמר גביע איגוד השופטים. מכבי לקחה את התואר הראשון העונה, ולמעשה מדובר בשיחזור גמר גביע המדינה מהעונה שעברה. מכבי שהודחה השבוע מגביע האתגר האירופי שנערך בקפריסין, תצטרך שוב להסתדר ללא איציק חליפי שסובל מתסחיף ריאות, וללא אלכס בזברחני הפצוע. השניים שיחקו עם נתן באס"א.

 

למה דווקא בחרת במכבי ת"א, הרי היו גם דיבורים על כך ששתי הראשוניות התעניינו ורצו אותך.

 

"באתי למועדון הזה לקחת תארים, ואני מאמין שאפשר לשבור את ההגמוניה של ראשון. בחרתי במועדון הזה כי הוא רץ לאליפות, וכי הוא הכי מתאים לי מקצועית גם לטווח הארוך. לגבי הראשוניות, זה יותר מסובך מבחינתי לדבר על רצו או לא רצו, אבל מי שרצתה בכל הכוח הייתה מכבי ת"א ואני שמח שאני שם. אני מכיר מצוין כמעט את כל השחקנים במכבי, אם זה את איציק חליפי וסשה בזברחני ששיחקו איתי באס"א והיינו קרובים מילימטר מלקחת יחד אליפות, או חברים אחרים שגדלתי איתם בנבחרות כמו תומר שמעוני, עומר דבדה, רנן לנדסמן ואוריאן ליפץ. זה הקל על המעבר, וזהו כפי שאמרתי המטרה היא אליפות וזה הזמן לעבוד קשה כדי להשיג אותה בסוף העונה".

 

העונה, אולי יותר מבעבר, נוצר משולש – שיוויוני משהו – כך שהמאבק על האליפות פתוח לגמרי. היה לך לא מעט זמן להשקיף מבחוץ, איך אתה מנתח את יחסי הכוחות ביניכם לבין שתי הראשוניות?

 

"אס"א יצאה מהרביעייה, ואכן נבנה משולש של קבוצות מאוד חזקות. קשה לי לנתח עכשיו, וגם יהיה לי קשה לנתח אחרי מחר את יחסי הכוחות, אלא רק לקראת סוף אפריל ששם נראה מה באמת הקבוצות יהיו מוכנות לעשות ובאיזה הרכב הן יגיעו. כרגע, נראה שהפועל עדיין לא התחברו, מכבי ראשל"צ עדיין לא השלימו את הסגל ואנחנו פשוט משחקים בהרכב קצר מאוד בגלל הפציעות. המטרה מבחינתנו היא לבוא מחר ולנצח, ולעשות את זה גם במשחק ההשלמה בשבוע הבא מול הרצליה. פשוט זה לא יהיה, כי אנחנו מגיעים לשני המשחקים האלו בסיטואציה מאוד מוזרה. חטפנו מכה במשחק השני בקפריסין בגלל הסגל הקצר, אבל הפנים הם אל המשחק מחר".

 

נתן מקווה לשוב בקרוב גם אל סגל הזהב, ואל נבחרת ישראל. הוא היה מהמצטיינים בשלב הראשון של קמפיין מוקדמות אליפות אירופה במשחקים שנערכו ביוני מול בלגיה, רומניה ואירלנד. "אני מאוד אשמח לתרום שוב לנבחרת, וזה היה מאוד חסר לי לראות אותה מהצד. הייתי בגן נחום במשחק מול גרמניה, וכמובן שצפיתי במשחק מול צ'כיה, ורציתי להיות עם כולם על הפרקט ולתרום את שלי. אני מקווה שאוכל תוך זמן קצר לחזור לעצמי, וגם לשוב לסגל הזהב. אף אחד לא דיבר איתי עדיין, אבל אני משוכנע שזמני יגיע".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
סער פרנקל
צילום: אורן אהרוני
מומלצים