שתף קטע נבחר

ספרד: אוואט ומאיורקה חזרו מ-3:0 ל-3:3

השוער הישראלי וחבריו נקלעו לפיגור במשחק התחתית נגד בטיס, אבל סיימו בשיוויון. ולנסיה נוצחה 2:1 בחוץ ע"י נומנסיה, שעלתה מהמקום האחרון. דפורטיבו לה קורוניה ניצחה את ראסינג סנטאנדר 3:5, סביליה גברה על אלמריה 1:2

הקבוצות הגדולות של הליגה הספרדית שיחקו כבר בשבת, אבל גם יתר המשחקים במחזור ה-26 לא קיפחו את הצופים וסיפקו כמות נכבדה של שערים. מאיורקה, קבוצתו של השוער הישראלי דודו אוואט, סיימה בתיקו 3:3 בבית עם יריבתה לתחתית, בטיס.

 

 

האורחים כבר הוליכו 0:2 משערים של הצ'יליאני מארק גונסאלס (29) ומהמט אאורליו (31). כאשר ארתורו ארזו הכניע את אוואט בשלישית (69) הסיפור נראה גמור, אבל אז חזרו שחקניו של המאמן גרגוריו מנסאנו לתמונה והישוו בעזרת צמד כיבושים של גונסאלו קסטרו (72, ו-83) ועוד אחד של הניגרי פייר וובו (75).  


מיגל הררו מולנסיה עם סרחיו אורטגה מנומנסיה (AFP) 

 

במאבק נוסף בין שתי קבוצות תחתית גברה ספורטינג חיחון 1:2 בחוץ על אוסאסונה. דויד באראל (8) ודייגו קסטרו (19) כבשו עבור הקבוצה של המאמן מנולו פרסיאדו, האיראני ג'וואד נקונם הצליח רק לצמק (29 בפנדל).

 

סביליה נותרה במקום השלישי לאחר שגברה בביתה על אלמריה 1:2. פרדריק קאנוטה כבש ראשון לסביליה (דקה חמישית), רנאטו הכפיל את היתרון (62) ואלבארו נגרדו הצליח רק להקטין בפנדל (70).


דייגו פרוטי מסביליה (מימין) עם סנטיאגו אקסייטה מאלמריה (AP) 

 

ולנסיה שוב איבדה גובה במאבקי הצמרת, כאשר הפסידה בחוץ 1:2 לנומנסיה. ויסנטה העלה את העטלפים ליתרון בדקה העשירית, אבל קרלוס אראנדה (42) וחוסה באקרו (52) ביצעו מהפך עבור העולה החדשה והעניקו לה נקודות חשובות במאבקי התחתית. בעקבות הניצחון עלתה נומנסיה מהמקום האחרון ללפני אחרון בטבלה.

 

התוצאה המרשימה של היום שייכת למפגש בין שתי קבוצותיו הקודמות של דודו אוואט. דפורטיבו לה קורוניה ניצחה בבית 3:5 את ראסינג סנטאנדר ועלתה מהמקום השמיני לשישי.


חוסה באקרו (משמאל) וקרלוס אראנדה מנומנסיה חוגגים (AFP) 

 

ג'ונתן פריירה כבש ראשון לסנטאנדר כבר בדקה הראשונה, חואן רודריגס הישווה (24) והסרבי ניקולה זיגיץ' המשיך בקצב הכיבושים המסחרר שלו (דקה 33),

 על מנת להחזיר את היתרון (1:2) לקבוצה מחבל קנטבריה.

 

במחצית השניה ביצעה לה קורוניה בליץ ומהפך תוך פחות מעשר דקות. ריקי סאנצ'ס כבש צמד (51 ו-59) ואנחל לאפיטה הוסיף שער נוסף (58), על מנת להעניק לשחקניו של המאמן מיגל אנחל לוטינה יתרון של 2:4. ג'ואן ורדו הכריע למעשה את הסיפור בדקה ה-67 כאשר קבע 2:5 ללה קורוניה והשער האחרון של חסוס ברוקל (79) מראסינג היה לפרוטוקול בלבד.

 

במשחק רב שערים נוסף ניצחה ויאדוליד בחוץ 2:3 את רקראטיבו הואלבה. ג'ונתן ססמה (10) וצמד של האנוק גויטום (24 ו-48) העניקו לויאדוליד את הנקודות. אדריאן (25 בפנדל) וחאבייר קמונס (87) כבשו למפסידים. 

 

ויאדוליד סיימה את המשחק בתשעה שחקנים בעקבות הרחקות של גויטום (65) ואלבארו רוביו (89). במשחק המאוחר ניצחה מלאגה בחוץ 1:2 את חטאפה ומדורגת במקום החמישי, שלוש נקודות מהמקום הרביעי המוליך לליגת האלופות.

 

הפורטוגלי אליסאו פריירה דוס סנטוס כבש את השער הראשון של מלאגה בדקה ה-30, נביל באחה כבש את השני (47) והרומני קוזמין קונטרה הצליח רק להקטין את התוצאה בשער לחטאפה (74). אויוואן גוארדאדו ממלאגה הורחק (73) וארבע דקות בתוך זמן הפציעות ספג כרטיס אדום גם רוברטו סולדאדו מחטאפה.


פורסם לראשונה 08/03/2009 20:29

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
זיגיץ מסנטאנדר ודה גוזמן מלה קורוניה
צילום: רויטרס
מומלצים