שתף קטע נבחר

רשמית: קופמן נבחרת ליו"ר איגוד האתלטיקה

מי שסיים החודש את תפקידו כראש לשכת רואי החשבון בישראל, נבחר לתפקיד: "יהיה עליי לעבור תהליך של למידה, אבל בכל הקשור לניהול כבר עשיתי דבר או שניים"

דורון קופמן, שסיים החודש את תפקידו כראש לשכת רואי החשבון בישראל, התמנה הערב (ד') ליו"ר איגוד האתלטיקה, יחד עם 16 חברי הנהלה, ארבעה מהם חדשים.

 

אל תחמיצו את התקצירים ב-ynet ספורט:

 

לאחר היבחרו, הודה קופמן לכל הנציגים על בחירתו. "אני לא אחד שגדל באתלטיקה, ובכוונתי להפוך עובדה זו ליתרון, למרות שבעיני רבים היא נחשבת לחיסרון", סיפר. "אני אשאל דברים שלאחרים נראים מובנים מאליו".

 

קופמן וחברי הנהלת איגוד האתלטיקה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
קופמן וחברי הנהלת איגוד האתלטיקה(צילום: אורן אהרוני)

 

עוד ציין יו"ר האיגוד החדש: "יהיה עליי לעבור תהליך של למידה, אבל בכל הקשור לניהול כבר עשיתי דבר או שניים". דורון מבין גם את החשיבות של פריצת המחסומים בכל הקשור להקניית יסודות האתלטיקה מגילאי בית הספר. "אני מגיע מהכדורעף. מי שמשך אותי למשחק הזה היה המורה של לחנ"ג בבית הספר, לא אף אחד אחר. הוא הפך אותי ואת חברים שלי למשוגעים לדבר שהתאמנו 5-4 שעות ביום בזכותו, כך שאני מבין מהו כוחו של מורה לחנ"ג ומהי כוחה של פעילות בית ספרית".

 

"האתגר יהיה עצום", סיכם דורון את ערב בחירתו והוסיף, "אני מעריך מאוד את מה שעשה כאן שלמה בן גל במשך 18 שנה ומודה לו על המערכת המסודרת שהוא הותיר לי. יהיה עליי ללמוד מהר, אבל אני בטוח שעם אנשי המקצוע נקדם את האתלטיקה למחוזות חדשים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
דורון קופמן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים