שתף קטע נבחר

עירוני ק"ש: שחקנים התעמתו, האימון הופסק

שוב לא שקש בשורות האלופה: ויכוח חריף בין שמעון אבוחצירה לדושאן מטוביץ', הוביל את מאמן הקבוצה לביטול האימון. שחקן בקבוצה: "זה נראה כאילו הוא בא עם זה מהבית"

הלחץ בשורות האלופה עירוני ק"ש לא פוסק ואף גובר מיום ליום. אף אחד לא זוכר מתי בעונה שעברה היו בעיות משמעת או עימותים בין, שחקנים אך העונה הדבר הפך לכמעט דבר שבשגרה.

 

אל תחמיצו את התקצירים ב-ynet ספורט:

 

היום (ה') באימון הערב לאחר ההפסד אמש לבילבאו, החל עימות חריף בין המגן דושאן מטוביץ' לחלוץ שמעון אבוחצירה שהתעמת רק לפני חודש עם לאסלו לאנצ'ה שהספיק לעזוב. המאמן ברק בכר רתח מזעם והעיף את השחקנים למקלחות ופוצץ את האימון. אחד השחקנים אמר ל-ynet ספורט: " היה נראה שברק בא עם זה מהבית ומשחק אותה".

 

 

שירצקי: "המשחק בשבת חשוב יותר"

אירופה הלא קלאסית. עירוני קריית שמונה הפסידה אמש (ד') 2:0 לאתלטיק בילבאו במשחק הבית האחרון שלה בליגה האירופית. ק"ש עלתה בהרכב חסר כדי לתת מנוחה למספר שחקני מפתח. מהצד השני עלתה בילבאו עם הכוכב הגדול שלה פרננדו יורנטה. 

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

בק"ש הגיעו מעודדים מהניצחון בראשית השבוע על בני-יהודה, ורצו להמשיך במומנטום. אך היתרון הספרדי הורגש בכל שלבי המשחק וללא עוד יום גדול של דני עמוס, זה יכול להגמר בצורה כואבת יותר. רוני פורוקארה קיבל הזדמנות כשפתח אך במחצית הוחלף, זה היה כנאה החותם לכך שהקשר יחתך סופית בינואר מאחר ובקבוצה מאוכזבים מיכולתו.

 

אלישע מול פיינה מבילבאו. הליגה יותר חשובה  (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
אלישע מול פיינה מבילבאו. הליגה יותר חשובה (צילום: ראובן כהן)

 

גם דן איבינדר ואחמד עאבד לא הרשימו וחסרונם של בראיין גרזיסיץ ושמעון אבוחצירה שנכנס כמחליף הורגש היטב. החוליה החזקה בק"ש דני עמוס סיכם את הקמפיין: "היה כיף בקמפיין הוא עדיין לא נגמר אבל זו חוויה צברנו ניסיון לעתיד". על המשחק והעתיד של הקבוצה אמר השוער: "אחרי הגול חזרנו לאחור חבל רצינו להמשיך את המומנטום ממניצחול על בני יהודה. אנחנו רוצים להגיע למשחק בשבת ולהמשיך את רצף הניצחונות בליגה. כל משחק חשוב לנו רוצים לבנות משהו להמשך נבוא מוכנים ודרוכים להשאיר את הנקודות".

 

הבעלים איזי שרצקי לחץ את ידי השחקנים בסיום ואמר להם: "לא נורא המשחק בשבת חשוב יותר". מי שנראה מאוכזב מאוד בסיום היה הקשר רביד גזל ששוב לא זכה לדקת משחק ונראה כי מאז קיבל ברק בכר את תפקיד המאמן הקשר לא בתוכניות של הקבוצה. לקראת משחק הליגה בשבת מול רמת השרון צפוי בכר לחזור להרכב החזק של הקבוצה הכולל את רוצ'ט, גרזיסיץ ואבוחצירה.

 

גם פלאטיני ולוזון באו לראות את ק"ש מול בילבאו (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
גם פלאטיני ולוזון באו לראות את ק"ש מול בילבאו(צילום: ראובן כהן)


פורסם לראשונה 29/11/2012 11:47

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים