שתף קטע נבחר

פרסום ראשון: אלי כהן מונה למאמן הפועל ר"ג

המאמן שהוביל את הקבוצה לזכייה בגביע המדינה ב-2003, יחליף בקבוצה את פרדי דוד שהתפטר. המשחק הראשון של כהן: בשבת מול האקסית, הפועל עכו, אותה אימן בשנתיים האחרונות. כהן: "מאמין בשחקנים, נצעיד את הקבוצה קדימה"

אלי כהן, מאמנה לשעבר של הפועל עכו, חתם הערב (ד') בהפועל רמת גן וצפוי להעביר כבר מחר בבוקר את אימון הבכורה. כהן נפגש עם ראשי הקבוצה והצדדים הגיעו לסיכום על כך שהמאמן יחליף את פרדי דוד  שסיים הבוקר את תפקידו במועדון.

 

כהן הדהים כשזכה ב-2003 בגביע המדינה עם הקבוצה ששיחקה אז בליגה הלאומית. בשבת אגב, במשחק הבכורה המחודש שלו במועדון, יפגוש כהן את האקסית הפועל עכו, אותה אימן בשנתיים האחרונות.

 

אל תחמיצו את התקצירים ב-ynet ספורט:

 

המאמן היוצא פרדי דוד שוחח אתמול בסיום המשחק מול רמת השרון עם הבעלים ניר ארקין במשך כשעתיים וחצי. לאחר השיחה הוחלט שדוד יסיים את תפקידו במועדון והבוקר הגיע המאמן המפוטר לאימון והודיע לשחקנים על ההחלטה. 

 

יפגוש את האקסית בבכורה  (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
יפגוש את האקסית בבכורה (צילום: זהר שחר)

 

השחקנים נפרדו ממנו בהתרגשות גדולה ואת האימון העבירו מאמן השוערים גבי בורשטיין ומאמן הכושר אבנר עייני. דוד הגיע לרמת גן לפני שנה וחצי והעלה אותה מהליגה הלאומית לליגת העל בסיום דרמטי אחרי משחק עלייה מכריע מול בני לוד.

 

אלי כהן, אמר לאתר הרשמי של הפועל ר"ג לאחר החתימה: "אני מאוד שמח להגיע להפועל רמת גן וזו סגירת מעגל עבורי. היו לי פה כמה עונות טובות בעבר שכללו זכייה בגביע המדינה ואני מגיע למועדון מסודר ומכובד, אבל יודע שלפנינו עבודה קשה כדי להוציא את הקבוצה מהמקום בו היא נמצאת".

 

שחקני הפועל רמת גן. יש להם מאמן חדש (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שחקני הפועל רמת גן. יש להם מאמן חדש(צילום: אורן אהרוני)

 

המאמן החדש הוסיף: "אני מאוד מאמין בשחקנים כאן, יצא לי לראות אותם בכמה משחקים ואני חושב שיש חומר טוב. אני מאמין שבמאמץ משותף וביחד עם הקהל שיבוא לתמוך בנו, ואני יודע שיש פה פוטנציאל לקהל גדול ואיכותי, נצליח להצעיד את הקבוצה קדימה".


פורסם לראשונה 28/11/2012 17:47

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
פרדי דוד
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים