שתף קטע נבחר

בנאדו: "עשינו צעד לחזור לצמרת"

גיבור הניצחון, המאמן החדש אריק בנאדו, מיהר אחרי המשחק לביתו אחרי שקיבל הודעה כי סבתו נפטרה: "מכבי חיפה זה מועדון גאה שהוכיח את עצמו בטדי". יניב קטן: "שיחקנו כמו גברים. הסיפור עם ראובן עטר מאחורי". אלי כהן: "זה יהיה אסון אם המשחק מול מכבי ת"א יתקיים ללא קהל". צפו בתקציר המשחק ובמצית שפגעה בקוון עמיחי מוזס

מכבי חיפה השיגה הערב את ניצחונה השני בסך הכל בליגת העלכשגברה 1:2 על בית"ר ירושלים בטדי במחזור ה-11 של ליגת העל. זה היה משחקו הראשון אריק בנאדו כמאמנה הקבוע של מכבי חיפה. בנאדו לא יכול היה לחגוג את ניצחון הבכורה שלו כמאמן הקבוצה לאחר שבסיום המשחק קיבל הודעה כי סבתו נפטרה ומיהר לנסוע לביתו.

 

 

אל תחמיצו את התקצירים ב-ynet ספורט:

  

"אני גאה בבחורים. מגיע להם כל הקרדיט על העבודה שעשו", הספיק בנאדו לומר אחרי המשחק. "מכבי חיפה זה מועדון גאה שהוכיח את עצמו בטדי. עשינו צעד לחזור לצמרת שזה המקום הראוי שלנו. תודה לקהל שבא לתמוך. הניצחון הזה מגיע להם".

 

בנאדו חוגג ניצחון. חגיגה מהולה בעצב  (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
בנאדו חוגג ניצחון. חגיגה מהולה בעצב (צילום: ראובן שוורץ)

 

קפטן מכבי חיפה,יניב קטן היה כמובן מרוצה מאוד מהניצחון בטדי: "עשינו משחק יוצא מן הכלל. כל השבוע דיברנו שזה משחק שיכול להוציא אותנו לדרך חדשה. שיחקנו כמו גברים. עשינו עבודה מצוינת", אמר הקפטן החיפאי.

 

קטן חוגג עם הקהל. נצחון ששחרר הרבה לחץ  (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
קטן חוגג עם הקהל. נצחון ששחרר הרבה לחץ (צילום: עוז מועלם)


הקפטן הירוק התייחס גם לפיטוריו של ראובן עטר, שהיחסים ביניהם עלו על שרטון טרם עזיבתו של המאמן. "מבחינתי כל הסיפור עם ראובן שייך להיסטוריה. אני שחקן במועדון וצריך לעשות הכל כדי שהקבוצה תצא לדרך חדשה. אנחנו יודעים איפה הבעיות שלנו. נוציא את המועדון מהמצב שהוא נמצא בו", הוסיף קטן.

 

עוד בחיפה: מגן הקבוצה אוראל דגני נפצע בשרירי הבטן ועלול להיעדר תקופה ארוכה.

  

בית"ר ירושלים נעצרה אחרי תקופה מצוינת של שישה משחקים ללא הפסד, שקידמה אותה עד למקום החמישי בטבלה. מאמן הקבוצה, אלי כהן: "חששתי מאוד מהמשחק הזה. למכבי חיפה יש את הסגל הכי איכותי בליגה. רק לראות מי עלה שם מהספסל, עמאשה ווורד, ולפילבסקי שהיה המצטיין במגרש קראו בכלל מהבית. 

 

"זה משחק שמעלה את הרמה של הליגה. זה יהיה אסון אם יחליטו לקיים את המשחק מול מכבי ת"א ללא קהל. הרמה עולה בליגה בזכות משחקים מהסוג הזה שיש בהם צופים וקצב כמו הערב. אל תענישו קבוצה שלמה. תעצרו את הבנאדם שזרק את מה שזרק, ותכניסו אותו לבית סוהר. אסור להעניש את הכדורגל ואת כלל הצופים".  

  

המשטרה עצרה 9 צופים. 8 מבית"ר ו-1 מחיפה. בין העצורים אוהד שהוריד את מכנסיו וביצע מעשה מגונה. המשטרה מתכוונת לעבור על המצלמות באצטדיון כדי לעלות על עקבותיו של האוהד שהשליך את המצית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אייל גולסה חן עזרא
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים