שתף קטע נבחר

האמריקנים נואשים: 700 מועמדים למשרת שרת

שיעור האבטלה הגיע לשיא של 25 שנה, ובארה"ב נלחמים על כל משרה פנויה: מנהלי בית ספר באוהיו נדהמו לגלות כי מאות אנשים הגישו מועמדות למשרת שרת בית הספר. אחת המועמדות: "סיכויי קלושים אבל אני מקווה לטוב"

המשבר הכלכלי והאבטלה הגואה בארה"ב מחריפים, ואלפי אמריקנים מאבדים את מקום עבודתם מדי שבוע. המצב הקשה גרם למלחמה של ממש על כל משרה פנויה, והתחרות על מקומות העבודה הפנויים הפכה אגרסיבית מתמיד.

 

רק תשאלו את מנהלי בית הספר המקומי אדיסון באוהיו, שנענו במבול של מועמדים לאחת המשרות שפרסמו. אך לא מדובר היה במשרת הוראה, ניהול או משרה פקידותית כזו או אחרת. 700 איש הגישו מועמדותם לתפקיד הנחשק של לא אחר מאשר - שרת בית הספר.

 

מנהלי בית הספר ההמומים נאלצו להאריך את מועד הגשת המועמדות למשרת השרת למחר (ב'), על מנת לעמוד בביקוש האדיר למודעה בן השבוע. השכר למשרה מלאה כשרת בחטיבת הבינייים אדיסון שבאוהיו עומד על 16-15 דולר לשעה, כמו גם מספר הטבות.

 

מנהל בית הספר, ג'ון ריצ'מונד, אמר כי רבים מהמועמדים הם עובדים שפוטרו, המחזיקים בסיפורים קורעי לב על המצב הכלכלי הקשה. דונה קרוסטון, בת ה-49, אמרה שהגישה מועמדות לאחר שהפסידה את מקום עבודתה בשני מפעלים שנסגרו. קרוסטון אמרה כי סיכוייה להתקבל קלושים, לאור הביקוש הרב למשרה, אך היא מקווה לטוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים