שתף קטע נבחר

צילום: טל שחר

הילדים בעוטף טדי

בכל פעם שיש איזה מבצע או הפצצה כולנו "מחזקים" את החיילים ו"מחבקים" את הילדים מעוטף עזה, אבל כשמדובר בקרב על 6 נקודות בעוטף טדי בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים, את אף אחד כבר לא מעניינים החיילים. ושהילדים ברדיוס של 160 ק"מ מירושלים יחפשו את החברים שלהם

שוב מגיע משחק מסקרן עם פוטנציאל לאצטדיון מלא. שוב המארחת מריחה כסף קל, שוב הקהל נאלץ לשלם את המחיר, שוב ההתאחדות עוצמת עיניים ומפקירה את דור העתיד של האוהדים.

 

אל תחמיצו את התקצירים ב-ynet ספורט:

    

כבר ביום חמישי, ארבעה ימים לפני המשחק המרכזי של המחזור בטדי, משרד הכרטיסים החיפאי "גרבר" בישר לאוהדי מכבי חיפה ש"אזלו כרטיסי החיילים והנוער". כמה שעות לפני כן פורסם באתר הרשמי של בית"ר ירושלים ש"עד כה נמכרו כ-4,000 כרטיסים מתוך 12,000 שהוצאו עבור אוהדי בית"ר", וש"כל כרטיסי הנוער ליציעים המזרחי והמערבי אזלו".

 

אוהדי מכבי חיפה. למה צריך להגביל את כרטיסי החיילים והנוער? (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
אוהדי מכבי חיפה. למה צריך להגביל את כרטיסי החיילים והנוער?(צילום: ראובן כהן)

 

ואני שואל: למה? מדוע צריך להגביל בכלל את מספר הכרטיסים לחיילים ולנוער? איך ייתכן שבמשרדים ובקופות יש עדיין אלפי כרטיסים למכירה, אבל חיילים שמשתכרים אלף ומשהו שקל לחודש או ילדים שטרם נכנסו למעגל העבודה נדרשים לשלם עבורם מחיר מלא? למה אב חיפאי, שרוצה לקחת את שני ילדיו למשחק בירושלים, צריך לשלם היום 264 שקל, לא כולל דלק, סנדוויצ'ים ושתייה?

 

בכל פעם שיש איזה מבצע או הפצצה כולנו "מחזקים" את החיילים ו"מחבקים" את הילדים מעוטף עזה. בתקופה של "עופרת יצוקה" או "עמוד ענן", קבוצות שיודעות שהיציעים גם ככה יישארו ריקים, מגלות פתאום רוחב לב יוצא דופן ומזמינות ילדים ברדיוס של 40 קילומטר מקו האש, בחינם. אבל כשמדובר בקרב על 6 נקודות בעוטף טדי, את אף אחד כבר לא מעניינים החיילים, ושהילדים ברדיוס של 160 ק"מ מירושלים יחפשו את החברים שלהם.

 

אבי לוזון. עסוק בטיסות, בקוקטיילים ובהגרלת היורו לנבחרות צעירות (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אבי לוזון. עסוק בטיסות, בקוקטיילים ובהגרלת היורו לנבחרות צעירות(צילום: עוז מועלם)

אימפריה גם בעזה. נער לבוש בחולצת מכבי ת"א (EPA) (צילום: EPa) (צילום: EPa)
אימפריה גם בעזה. נער לבוש בחולצת מכבי ת"א (EPA)

 

מה אכפת ליו"ר ההתאחדות. אחרי ששידר למדינות אירופה אומץ לב וחוסן לאומי (שמתם לב שבילבאו לא הגיעה למרות ששיחקו בבלומפילד?), אבי לוזון עסוק בטיסות לחו"ל, בקונגרסים, בקוקטיילים ובהגרלת היורו לנבחרות צעירות. לא סתם הוא אירגן חגיגה בינלאומית כזאת לבן אחיו, בשביל להתעסק עכשיו בקטנות ובטח לא בקטינים שרוצים לראות סתם כדורגל בליגת העל.

 

טורים נוספים של עמיר פלג:

 

אז בחייכם, עד הקיץ הבא אל תבלבלו לו את המוח עם כרטיסי אב ובנו. לפחות עד שנגמור עם פרויקט דוד ואחיינו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אוהדי בית"ר ירושלים
צילום: עוז מועלם
מומלצים