יום שלישי, 14.05.2024 שעה 02:33
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

"אנחנו נראים לא מספיק טוב כדי להיות בצמרת"

למרות המהפך וה-3:4 הדרמטי על רמה"ש, במכבי ת"א מודאגים: "נורה אדומה להגנה". ארנשואו: "רק אם נשתפר, נהיה בפסגה גם בסיום העונה". צפו בתקציר

|
זיו, עטר וראדי מודים לאוהדים ברמה
זיו, עטר וראדי מודים לאוהדים ברמה"ש (יוסי ציפקיס)

אם יש שחקן במכבי תל אביב ששער הניצחון כל כך מגיע לו ב-3:4 המשוגע אמש (שבת) מול הפועל רמת השרון - זה רוברטו קולאוטי. החלוץ שנכנס במחצית השנייה אחרי תקופה ארוכה שכמעט ולא זכה לקרדיט, הוכיח שלפני הכל הוא מקצוען, רעב לדקות וגם אחד שיודע לנצח משחקים.

אוסקר גארסיה כבר הודה שהוא נהנה לראות את קולאוטי משחק ושהוא שחקן שעוד יזכה להרבה הזדמנויות העונה. נראה שאחרי המשחק, קולאוטי העלה לא מעט מחשבות בראשו של המאמן הספרדי, שלראשונה מזה שלושה שבועות זכה למעט נחת ויכול לסמן 'וי' על עוד ניצחון מול יריבה שמכבי לא ניצחה עוד בליגה.

"זה ניצחון חשוב לנו, אבל אין ספק שאנחנו לא נראים עדיין מספיק טוב כדי להמשיך ולרוץ בצמרת", אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "המחצית הראשונה שלנו הייתה רעה מאוד והייתה המשך לשלושת המשחקים האחרונים. המחצית השנייה כבר הייתה אופרה אחרת, יותר קצבית, העזנו יותר ולחצנו אותם. הגיע לנו לנצח".

גם אוסקר הודה שהוא אמנם מרוצה מהניצחון, אבל לא מהדרך. המאמן ביקר את חניכיו על היכולת במחצית הראשונה, כשמירב הביקורת נפלה דווקא על קו ההגנה. גם בשער הראשון העיר המאמן לקרלוס גארסיה שלקה בשמירה על רן יצחק. “רמה"ש הגיעה לשלושה חצאי הזדמנויות וכבשה. זו נורה אדומה גדולה למשחק ההגנה שלנו", אמרו במועדון.

השוער וינסנט אניימה לא היה נקי מביקורת על שני השערים שספג במחצית הראשונה, אבל השוער זכה להרבה מאוד חיבוקים מחבריו לקבוצה אחרי שבישל את השער הרביעי לקולאוטי. "גם לווינסנט מותר לטעות לפעמים. ההבדל מאחרים זה שהוא גם תיקן את הטעות בגדול", אמרו חבריו של השוער.

צפו במהפך המדהים של מכבי על רמה"ש

במכבי התייחסו לכל הרחשים סביב נסיעתו של המגן סטיב גורי במפתיע ביום שישי לחו"ל. בקבוצה לא אהבו את הניסיונות לתאר את הנסיעה כמתיחות בין הצוות המקצועי למגן עצמו. מי שהסיע את גורי לשדה התעופה הוא המנהל הספורטיבי בעצמו, ג'ורדי קרויף, וזאת אחרי שמכבי רכשה עבורו את הכרטיס כבר ביום חמישי. לטענת גורמים במועדון איפשרו למגן להתאוורר עם המשפחה אליה יצא מסיבות אישיות. גורי צפוי לשוב מחר.

קרויף ממשיך לעמול בנוגע לחיזוק הקבוצה בחודש ינואר, כשיתמקד בעיקר בקשר התקפי וחלוץ, כשבמקביל הוא מתייעץ בנושא גם עם אוסקר גארסיה. במועדון רוצים להוסיף מחץ לחלק ההתקפי ולכן יחפשו קשר עם אוריינטציה התקפית יותר.

בזמן שהמאמן הספרדי הבהיר שיש לא מעט נקודות במשחק שצריכה הקבוצה לשפר כשהוא מכוון בעיקר להגנה וגם למרכז הקישור ולהנעת המשחק של הקבוצה, הוא יכול להיות מרוצה מכל מה שקשור לניצול המצבים של הקבוצה, שהחל מהדקה ה-70 במשחק הליגה מול הפעול רמת גן, ועד לדקה ה-45 במשחק אמש לא כבשה שער.

גארסיה: מאוד שמח בשביל קולואטי

מי שלא הספיק להצטרף לחגיגה הוא החלוץ רוברט ארנשואו: "זה היה ניצחון ששווה יותר משלוש נקודות. הניצחון הזה הראה שיש כאן המון רוח ונשמה. זה ניצחון ששיחרר הרבה מאוד לחץ. זה היה משחק קשה מאוד עבורנו ובצורה שהוא התפתח היה לנו בהחלט קשה. הם כבשו שלושה שערים וזה הקשה עלינו. אין ספק ששמחנו בסיום, בעיקר בגלל שעבדנו קשה, לחצנו אותם שוב ושוב לאחור והצלחנו להשיג את מה שרצינו".

על השבוע האחרון אמר החלוץ: "אין ספק שכעת אנחנו חשים רגועים יותר. אלה היו ימים מאוד קשים עבורנו, לכולם. יכולת לחוש בתחושת אי הנוחות אצל כל תושבי המדינה. כולם היו לחוצים ומתוחים וזה כמובן השפיע על כולם, לא רק על השחקנים, אלא על כל מי שגר כאן. אלה היו שבועיים קשים גם בגלל שהפסדנו פעמיים, אבל זה טוב שהראינו הרבה אופי ונחישות. זה בסדר שאנחנו חוגגים, אבל נהיה חייבים ללמוד מהמשחק הזה. זה חשוב מאוד. אם נרצה להפוך לקבוצה טובה באמת, אלה בדיוק המשחקים שמהם אנחנו צריכים ללמוד ולהשתפר".

שחקני מכבי מודים לקהל (יוסי ציפקיס)
ארנשואו. "צריכים ללמוד ולהשתפר" (יוסי ציפקיס)
 

החלוץ הוולשי לא ערך הכנה מספקת לקראת העונה ואחרי שהחלים מפציעה בשריר הירך, ארנשואו שמח להודות שכעת הוא כבר מרגיש טוב: "היה לי שבוע טוב של אימונים ובניתי את עצמי לאט ובהדרגה אחרי הפציעה. אני מכיר טוב יותר את החברים לקבוצה ומתרגל לצורת המשחק ולדרישות המאמן. אני מרגיש טוב יותר. יש עוד למה לצפות ממני, אני אלך ואשתפר יחד עם הקבוצה".

"אני יכול להבטיח לכולם שנעשה את הכל וניתן את הכל כדי להישאר בצמרת עד הסוף”, אמר ארנשואו, שהודה שגם הוא חושב שלקבוצה יש המון מקום לשפר. "אני מאמין שיש לנו עוד מה לתת. זה בסדר שנחגוג את הניצחון הזה, כי זה לא פשוט לנצח ולא משנה מי היריבה ואיך מתפתח המשחק, לנצח זה משהו שקשה לעשות. רק אם נדע לשפר את מה שצריך, נצליח להיות קרובים לצמרת או בפסגה גם בסיום העונה".

אסור לפספס
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */