יום שבת, 01.06.2024 שעה 10:50
לוח משחקים
  • אטאלנטה
  • 0 - 3
  • באייר לברקוזן

רק 2:2 לליברפול עם יאנג בויז, רפאלוב וברוז' בחוץ

אירופית: זברוטיץ' (88) מנע מרוג'רס להבטיח עלייה. בורדו העפילה עם 1:2 בבלגיה, מחצית לקשר. גם פלזן, ניוקאסל, שטוטגרט ונאפולי עלו, פ.ס.וו בחוץ

|
זברוטיץ´ משווה מול ליברפול (רויטרס)
זברוטיץ´ משווה מול ליברפול (רויטרס)

ליברפול איבדה הזדמנות להעפיל כבר הערב (חמישי) לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית אחרי שסיימה רק ב-2:2 עם יאנג בויז באנפילד. המרסיסיידרס זקוקים לניצחון במחזור הסיום מול אודינזה כדי להעפיל מבית 1, מכיוון שהם ניצחו בשוויץ.

אחרי 33 דקות מאופסות, שיתוף פעולה נהדר בין ג'ו קול לסוסו הביא לשער היתרון. הקשר הוותיק ביצע דאבל-פס עם הספרדי, לא התרגש מיציאה של השוער האורח והגביה לתיבת החמש, שם המתין ג'ונג'ו שלבי שנגח פנימה.

האורחים הצליחו להשוות בדקה ה-52 משער יוצא מן הכלל. אלכסנדר פרנרוד שלח כדור ארוך לעברו של ראול בובדייה שעצר תוך כדי סיבוב ושלח טיל ברגל שמאל לרשת של פפה ריינה.

18 דקות לפני הסיום, הצליח ג'ו קול להחזיר לליברפול את היתרון עם בעיטה מתוך הרחבה אחרי שקיבל כדור מסטיבן ג'רארד, אבל אלסאד זברוטיץ' השווה שתי דקות לפני הסיום.

ויקטוריה פלזן הצטרפה לאתלטיקו מדריד ועלתה מבית 2 בזכות 1:1 עם אקדמיקה בפורטוגל. פנדל מוצלח של פאבל הורבאט בדקה ה-57 סידר לצ'כים יתרון, אבל אדיניו איזן בפנדל משלו בדקה ה-88.

זברוטיץ´ חוגג באנפילד (רויטרס)
זברוטיץ´ חוגג באנפילד (רויטרס)
 

פנרבחצ'ה עלתה מבית 3 אחרי ניצחון 0:1 בצרפת על מארסיי שהודחה. בקיר אירטגון כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-40. לפני המשחק הניפו האוהדים הטורקים שלט נגד ישראל. עוד בבית, ניצחה בורוסיה מנשנגלדבאך 0:2 את א.א.ל לימסול והעפילה. צמד מאוחר של איגור דה קמארגו (79 ו-90) שלח את הגרמנים לשלב הבא, בבה הורחק (75) משורות הקפריסאים.

ניוקאסל נפרדה ב-1:1 ממאריטימו באנגליה, אבל עלתה מבית 4. סילבאן מרבו העלה את המגפייז ליתרון בדקה ה-23, פידליס השווה בדקה ה-79. גם בורדו העפילה שלב אחרי שניצחה בבלגיה 1:2 את קלאב ברוז' שנשארה בחוץ. ליאור רפאלוב פתח בהרכב והוחלף במחצית. ג'וסי עשה את ההבדל עם צמד (3 ו-40), מקסים לסטיין רק צימק (86).

אירטוגן וארקין חוגגים בצרפת (רויטרס)
אירטוגן וארקין חוגגים בצרפת (רויטרס)
 

שטוטגרט חגגה עם 1:5 גדול על סטיאווה בוקרשט ברומניה ועלתה יחד איתה מבית 5. סרדאר טאצ'י פתח את החגיגה כבר בדקה החמישית ובחלוף 13 דקות קבע מרטין הרניק 0:2. גוטוקו סקאיי (23) ושינג'י אוקזאקי (31 ו-55) השלימו חמישייה מדהימה לרשת של מוליכת הבית שהצליחה לצמק משער של מיחאי קוסטאה (83).

פ.צ. קופנהאגן איבדה את סיכוייה להעפיל שלב אחרי שסיימה רק ב-1:1 עם מולדה ולא תעלה בגלל שהפסידה לשטוטגרט בבית וסיימה בתיקו בחוץ. סזאר סנטין סידר לדנים יתרון בפנדל בדקה ה-21, אבל דניאל צ'ימה השווה בדקה ה-62.

שחקני שטוטגרט חוגגים בבוקרשט (רויטרס)
שחקני שטוטגרט חוגגים בבוקרשט (רויטרס)
 

בבית 6, ניצחה דנייפרופטרובסק 1:2 בהולנד את פ.ס.וו איינדהובן והעפילה לשלב הבא, בעוד ההולנדים הודחו. ווינאלדום העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-18, אבל ייבגני סלזניוב (24) וייבגני קונופליאנקה (74) הפכו.

גם נאפולי עלתה מהבית בזכות 1:2 דרמטי על סולנה בשבדיה. בלרים דזמיילי כבש ראשון לזכות האיטלקים ליתרון בדקה ה-20, אבל דניאלסון איזן בחלוף רבע שעה. סלבטורה ארוניקה הורחק ארבע דקות לסיום, אבל זה לא מנע מאדינסון קבאני להכריע את המפגש מהנקודה הלבנה בתוך תוספת הזמן.

אסור לפספס
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
נגןהאם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
האם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטים כדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */