שתף קטע נבחר

כדורעף: מטה אשר בשמינית הגמר

הקבוצה של נועם כץ השלימה ניצחון כפול על פמגוסטה עם 0:3 חלק והעפילה לשלב 16 האחרונות בגביע האתגר

הפועל מטה אשר עכו העפילה הערב (ג') לשלב שמינית גמר גביע האתגר האירופי, אחרי שהשלימה ניצחון כפול על סלאמינה פמגוסטה מקפריסין. בשבוע שעבר בקפריסין הקבוצה של נועם כץ ניצחה 2:3, ואילו היום זה הלך קל יותר, כשניצחה ברעננה 0:3 (14:25, 22:25, 23:25).

 

המגיש הצעיר, אריק כצנלסון, שהושאל ממכבי ת"א, היה המצטיין במשחק. מטה אשר הציגה מספר שחקנים צעירים מוכשרים, בהם סלבה בצ'קלה ושלו סעדה. במערכה הראשונה מטה אשר הציגה שליטה מוחלטת, וגם בשנייה לא התאמצה יותר מידי. במערכה השלישית מטה אשר עשתה מהפך מרשים, כשחזרה מפיגור 12:6 לניצחון 23:25.

 

מטה אשר. ניצחון כפול בדרך לשמינית הגמר (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
מטה אשר. ניצחון כפול בדרך לשמינית הגמר(צילום: זהר שחר)

 

מאמן מטה אשר, נועם כץ: "זה ניצחון חשוב, אבל ידעתי שהמערכות יהיו צמודות. היום היינו יותר טובים, וצריך להעריך את הניצחון שלנו במשחק החוץ". מרסלו סאקי: "שיחקנו טוב, ולא נתנו לקפריסאים לחזור למשחק".

 

ליגת העל: ניצחונות למכבי ת"א ומכבי הוד השרון

בליגת העל נערכו היום שני משחקים, כאשר האלופה מכבי ת"א ניצחה את מנשה/חדרה/עמק חפר 0:3 (18:25, 17:25, 22:25)

כשהמצטיין היה הברזילאי סנדרו סילבה.

 

מכבי הוד השרון ניצחה את הפועל כפר סבא 0:3 (13:25, 23:25, 18:25) במשחק ביתי שנערך ב...כפר סבא. שעות ספורות לפני המשחק הוד השרון פנתה לכפ"ס בבקשה להחליף ביתיות, אחרי שנודע שהמשטרה לא אישרה את אולם מוסינזון, כיוון שמישהו שכח להסדיר את האישורים המתאימים מהתמ"ת. אגב, מאמנה הקבוע של הוד השרון, תומר רוסיאנסקי, גויס בצו 8 ונעדר מהמשחק, מי שהחליפו על הקווים היה ישראל חילו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים