שתף קטע נבחר

צילום: עידו ארז

אזעקה באצטדיון ר"ג במהלך חצי גמר גביע הטוטו

האזעקה באיזור ראשון לציון נשמעה היטב באצטדיון הלאומי, שם נפגשו לוד ורעננה. השחקנים ברחו לחדרי ההלבשה על מנת לתפוס מחסה. לוזון בשיחות עם אופ"א: בילבאו תגיע ארצה

בעוד ממשיכים ליפול עשרות טילים שיורה החמאס בדרום הארץ ובגוש דן, נערכים הערב (ג') חצאי גמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית באצטדיון רמת גן.

 

מבצע "עמוד ענן" - הכותרות ב -ynet ספורט:

 

בניגוד לשבת, אז נשמעה אזעקה לפני שריקת הפתיחה בין מכבי תל אביב ובני יהודה באצטדיון בלומפילד, הפעם היא נשמעה במהלך חצי הגמר הראשון בין בני לוד והפועל רעננה.

 

השחקנים בורחים לחדרי ההלבשה אחרי האזעקה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
השחקנים בורחים לחדרי ההלבשה אחרי האזעקה(צילום: ראובן שוורץ)

 

כמו בשבת, ההתאחדות לכדורגל החליטה לקיים את המשחק למרות איום הטילים, ובפתיחת המחצית השנייה נשמעה לפתע אזעקה מאזור ראשון לציון. השחקנים נבהלו למשמע האזעקה וברחו לחדרי ההלבשה, כאשר גם הצופים ביציע ניסו למצוא מחסה.

 

במשחק עצמו, ניצחה רעננה 0:2 ועלתה לגמר. בדקה ה-83 שניר שוקר הגביה וצ'אד ממאדו נגח פנימה את הראשון. דקה לסיום ממאדו הגביה לרחבה וקובי חסן מצא את הרשת כדי להבטיח את המקום בגמר. בקרב על התואר, תפגשו הקבוצה מהשרון את הפועל ראשון לציון, שגברה 0:1 על מכבי פתח תקווה משער בדקה העשירית של מור שקד. 

 

שחקני לוד ורעננה בהלם אחרי האזעקה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שחקני לוד ורעננה בהלם אחרי האזעקה(צילום: ראובן שוורץ)

 

אגב, ירי הטילים לירושלים מוקדם יותר לא גרם לדחיית משחק ההשלמה בליגה הלאומית בין הפועל ירושלים למכבי יבנה, שהסתיים ב-2:2 דרמטי עם שוויון של אורן ניסים האורח בדקה ה-84. לפני כן, איציק כהן (31, פנדל) ומוסה סלמן (43) הרשיתו לזכות המקומיים, תימור אביטן (55) צימק.

 

אבי לוזון. גם הגרלת היורו תיערך בארץ כמתוכנן (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אבי לוזון. גם הגרלת היורו תיערך בארץ כמתוכנן(צילום: עוז מועלם)

 

לוזון: "כל הפעיליות העומדות לפנינו יתקיימו"

במסגרת נסיעתו של יו"ר ההתאחדות לאופ"א (נסיעה שנקבעה מבעוד מועד על מנת להשתתף בדיוני ועדת רישוי מועדונים בה מכהן לוזון כיו"ר ועדת שיווק),

קיים אבי לוזון סבב שיחות עם בכירים בארגון לגבי המצב בישראל.

 

משיחות אלה הובהר כי אתלטיק בילבאו תגיע לישראל כמתוכנן וכי הגרלת היורו ביום ד' הבא תתקיים כמתוכנן בת"א. לוזון: "אני בטוח בגורמים המדיניים והביטחוניים שעושים את עבודתם נאמנה. אין לי ספק שכל הפעילויות העומדות לפנינו יתקיימו כמתוכנן".

 

השתתף בהכנת הכתבה: דוד בן שימול

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
האזעקה באצטדיון רמת גן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים