שתף קטע נבחר

חדירה: "ריאל מדריד תעלה מבית המוות"

קשר הבלאנקוס מקרין ביטחון לקראת ביקורה של דורטמונד בברנבאו (ג'): "אעדיף לראות אותה מצטרפת אלינו בשלב הבא". מאנצ'יני: "אנחנו קבוצה טובה, אבל כנראה לא מוכנים מספיק למפעל הזה"

ליגת האלופות, מחזור רביעי. בית המוות שוב יעמוד במוקד המשחקים בערב הראשון של מחזור המשחקים הרביעי בליגת האלופות. בסנטיאגו ברנבאו תארח ריאל מדריד את בורוסיה דורטמונד, שבועיים אחרי שהספרדים הפסידו 2:1 לאלופות גרמניה.

 

ידיעות נוספות ב-ynet ספורט:

 

"ריאל תעלה מבית המוות", אמר קשרה הגרמני הבינלאומי של ריאל, סמי חדירה. "כגרמני אני אעדיף לראות את דורטמונד בשלב הבא, אני חושב שזה גם מגיע להם. הם אלופי גרמניה שנתיים ברציפות והם משחקים טוב בתקופה האחרונה", הוסיף חדירה, שלא שיחק מאז נפצע במשחק הראשון בין הקבוצות וצפוי לפתוח מחר.

  

מורניו ורונאלדו. מתכוננים לדורטמונד  (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מורניו ורונאלדו. מתכוננים לדורטמונד (צילום: AFP)

 

אצל דורטמונד מודאג המאמן יורגן קלופ ממצבו של הקפטן סבסטיאן קל, שנפצע בשבת במשחק מול שטוטגרט בליגה ועלול להיעדר מחר. קלופ, שזעם מאוד על הפציעה שנגרמה אחרי תיקול עם מגן שטוטגרט, ספג ביקורת מהג'נרל מנג'ר של שטוטגרט, פרדי בוביץ', שאמר: "יורגן חייב להירגע, הוא לא יכול לשלוט בעצמו".

 

במשחק השני בבית תארח מנצ'סטר סיטי את אייאקס אמסטרדם. אלופת אנגליה במצב רע מאוד בבית והיא עם נקודה אחת מתוך תשע אפשרויות, כאשר דורטמונד מוליכה את הבית עם 7 נק' ומיד לאחריה ריאל עם 6.

 

אימון ריאל מדריד לקראת דורטמונד. חדירה בטוח בעלייתה של ריאל  (צילום: EPA) (צילום: EPA)
אימון ריאל מדריד לקראת דורטמונד. חדירה בטוח בעלייתה של ריאל (צילום: EPA)
 

 

"אנחנו לא מוכנים עדיין לזכייה בליגת האלופות", אמר  מאמנה של מנצ'סטר סיטי,

רוברטו מאנצ'יני לכלי התקשורת בממלכה ערב המשחק מול ההולנדים, שניצחו את הסיטיזנס 1:3 לפני שבועיים באמסטרדם. "היינו בכושר אדיר בפברואר ובמרץ אשתקד. העונה נפלנו לבית קשה כבר על ההתחלה", הוסיף האיטלקי.

 

"אנחנו קבוצה טובה, אבל כנראה לא מוכנים מספיק למפעל הזה. צ'לסי, למשל, שיחקה בו 10 שנים לפני שלקחה את התואר", סיכם מאנצ'יני שיודע שרק נס, שחייב להתחיל בניצחון מחר, יוכל לשלוח את הסיטי לשמינית הגמר.

 

בית ב'. ארסנל עלולה להסתבך אם תפסיד שוב לשאלקה כמו לפני שבועיים, כאשר הגרמנים הפתיעו בלונדון עם 0:2 ועלו למקום הראשון בבית עם 7 נק', אחת יותר מלתותחנים. "אנחנו חייבים להלחם בגרמניה", אמר מיקל ארטטה, קשרה של ארסנל. "אני חושב שאנחנו חייבים להראות כמה אנחנו רוצים לנצח את המשחק הזה בגישה שלנו אליו", הוסיף. במקרה של הפסד, אולמפיאקוס עשויה לעלות למקום השני בבית אם תנצח את מונפלייה באתונה.  

 

מנצ'סטר סיטי. ההזדמנות האחרונה, באמת  (צילום: EPA) (צילום: EPA)
מנצ'סטר סיטי. ההזדמנות האחרונה, באמת (צילום: EPA)

 

בית ג'. מילאן שהתאוששה מעט מהפתיחה הגרועה בליגה אחרי שהביסה 1:5 את קייבו בשבת,

תנסה לעצור את מלאגה הספרדית שבעונה הראשונה שלה בליגת האלופות מחזיקה במאזן מושלם אחרי שלושה משחקים, והיא כמובן בראש הבית. "הפסדנו הרבה נקודות בתחילת העונה ואנחנו חייבים לצבור נקודות בקצב כדי לטפס במעלה הטבלה", אמר אחרי המשחק מול קייבו אדריאנו גליאני, סגן נשיא מילאן.  

 

"עלינו להתרכז רק במשימה הקרובה שעומדת מולנו", הוסיף גליאני, "וכרגע זה המשחק מול מלאגה. ניצחון במשחק הזה יזניק אותנו לעמדה טובה כדי להעפיל לשלב הבא", סיכם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים