שתף קטע נבחר

נקטע הרצף: יובנטוס נוצחה אחרי 49 משחקים

ליגה איטלקית, מחזור 11: הביאנקונרי הפסידו בבית 3:1 לאינטר (צמד לדייגו מיליטו), שצימקה את הפער בצמרת לנקודה אחת. מילאן הביסה 1:5 את קייבו

לכל דבר יש סוף, אפילו לרצף המשחקים ללא הפסד של יובנטוס בליגה האיטלקית. אשתקד זכו הביאנקונרי באליפות איטליה מבלי שנוצחו (ספגו רק הפסד לנאפולי בגמר הגביע) ולמשחק העונה הערב (ש') בליגה האיטלקית בבית מול אינטר הם הגיעו אחרי 49 משחקים מבלי שירדו מנוצחים.

 

 

חגיגת תקצירים ב-ynet ספורט:

 

הפעם זה קרה: הנראזורי ניצחו 1:3 וצימקו את הפער מיובה לנקודה אחת - הפסד ראשון ליובה מאז המשחק מול פארמה במחזור הסיום של עונת 2010/11. ארתורו וידאל כבש לגברת הזקנה אחרי 18 שניות, בתום מהלך בו קיבל קוואדו אסמואה את הכדור בנבדל. המהלך עורר תרעומת רבה בקרב אוהדי הכדורגל באיטליה, שבוע אחרי שיובה נהנתה מטעויות שיפוט.

 

דייגו מיליטו חוגג עם וולטר סמואל (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
דייגו מיליטו חוגג עם וולטר סמואל(צילום: רויטרס)
 
וידאל כובש ראשון ליובה (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
וידאל כובש ראשון ליובה(צילום: גטי אימג'ס)

למרות שגם הפעם השופטים פישלו, לא היה בכך כדי להשפיע על התוצאה הסופית. דייגו מיליטו השווה (59 בפנדל) אחרי שהוא עצמו נתפס בחולצתו

ברחבה. מיליטו השלים צמד כשכבש את שער הניצחון בדקה ה-75. פאביו קוואליירלה היה קרוב לשיוויון, אבל בעט מרחוק (86) סמוך לקורה. רודריגו פלסיו חתם (90) את התוצאה מבישול של יוטו נגטומו.

 

מילאן הביסה את קייבו

דומה שהעונה הזו לא ניתן לדעת למה לצפות ממילאן. הרוסונרי מאכזבים בדרך כלל, אבל הערב השיגו את ניצחונם הרביעי. שחקניו של מאסימיליאנו אלגרי הביסו 1:5 בבית את קייבו.

 

ריקרדו מונטוליבו ואורבי אמנואלסון (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ריקרדו מונטוליבו ואורבי אמנואלסון(צילום: EPA)
 

אורבי אמנואלסון כבש ראשון (16) לזכות מילאן, סרג'יו פליסייר השווה (18), אבל ההמשך היה כולו של המארחת. ריקרדו מונטוליבו (37), בויאן קרקיץ' (41), סטפן אל שראווי (75) וג'יאמפאולו פאציני (90) הבקיעו את היתר.

 

עוד ב-ynet ספורט:


ביום א': פסקרה - פארמה, בולוניה - אודינזה, קטאניה - לאציו, פיורנטינה - קליארי, נאפולי - טורינו, סמפדוריה - אטאלנטה, סיינה - גנואה, רומא - פאלרמו.  


פורסם לראשונה 03/11/2012 21:02

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים