שתף קטע נבחר

ז'וזה מוריניו: "מאבק האליפות פתוח"

מאמן ריאל מדריד מעודד מה-0:5 על מאיורקה ולא חושב שהקרב על האליפות הוכרע למרות 8 נקודות היתרון של ברצלונה: "אנחנו מנצחים למרות אי הצגת יכולת פנטסטית כמו בעונה שעברה". חואקין קפארוס, מאמנם של דודו אוואט ותומר חמד: "היינו מוזרים, איבדנו את הזהות שלנו"

"אנחנו מתקדמים בצורה חיובית למרות המעידה בליגת האלופות ומנצחים למרות שאנו לא מציגים את אותה היכולת הפנטסטית כמו בעונה שעברה". כך סיכם מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו את הניצחון המשכנע 0:5 בחוץ על מאיורקה של דודו אוואט ותומר חמד במחזור התשיעי בליגה הספרדית, אשר הגיע לאחר הפסד 2:1 לבורוסיה דורטמונד.

 

עמודי התקצירים של ynet ספורט:

 

המיוחד סיכם: "הפעם ניצלנו את ההזדמנות הראשונה וזה הפך את ההמשך לקל יותר. במשחקים אחרים אנחנו צריכים להגיע לחמש הזדמנויות כדי להבקיע שער אחד". למרות הניצחון, האלופה נותרה עדיין בפיגור של שמונה נקודות מהמוליכה ברצלונה ומהשניה אתלטיקו מדריד.

חמד וקונססאו לא מצליחים לעצור את רונאלדו (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
חמד וקונססאו לא מצליחים לעצור את רונאלדו(צילום: רויטרס)
 
מוריניו הוסיף: "אנחנו ממשיכים לעשות את העבודה שלנו. בעונה שעברה היה לנו יתרון של עשר נקודות בחודש מרץ וכל הזמן הרגשנו שהמאבק על האליפות פתוח. עכשיו אנחנו רק מגיעים לחודש נובמבר והפער הוא רק שמונה נקודות. אנחנו צריכים להמשיך לנצח ולא להסתכל על הקבוצות האחרות".

 

המאמן הפורטוגלי נשאל לגבי הצבתו של מייקל אסיין כמגן שמאלי, אחרי שהגנאי לא מילא בהצלחה את התפקיד בדורטמונד, ושוב תקף את העיתונאים: "התקשורת טוענת שחסרונו של סמי חדירה מורגש, אחרי שבמשך שנתיים קראה לו חבילה מספר 1, אז אני לא יכול לקחת אותה ברצינות. מה שקרה לאסיין בשבילי זה כמו ששחקן מחטיא פנדל מכריע. בהיסטוריה תמיד יש את אלה שמוכנים לקחת את זה על עצמם ואת אלה שמתחבאים. אסיין ישחק היכן שאני ארצה שהוא ישחק. והוא עושה את זה עם אותה המנטליות שגרמה לו לעזוב את צ'לסי ולהגיע אלינו".

עבר את בוטרגניו ופירי. כריסטיאנו רונאלדו (צילום: AP) (צילום: AP)
עבר את בוטרגניו ופירי. כריסטיאנו רונאלדו(צילום: AP)
 


צ'אבי אלונסו שנפצע לא ישחק בכל מקרה במשחק הליגה הבא מול סראגוסה, מכיוון שספג את הכרטיס הצהוב החמישי העונה לאחר שנגע בכדור בידו. מוריניו: "יש לנו הרבה שחקנים פצועים וההרחקות רק מחמירות את המצב. כעת הוא ישחק ביום רביעי בגביע (מול אלקויאנו) ומישהו אחר ינוח במקומו".

 

כריסטיאנו רונאלדו, שכבש צמד, הגיע למאזן של 11 כיבושים העונה ומרוחק רק שניים מליונל מסי. הכוכב הפורטוגלי גם קבע שיא אישי של כיבוש בשמונה משחקים רצופים והגיע ל-124 שערים במדי ריאל מדריד.
.
ריאל מדריד לא התאמצה כדי לחגוג מול מאיורקה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ריאל מדריד לא התאמצה כדי לחגוג מול מאיורקה(צילום: EPA)
.
בכך הוא חלף על פני שני שחקני עבר גדולים של המועדון, אמיליו בוטרגניו ופירי. רונאלדו הרגיז את אוהדי מאיורקה כאשר התגרה בהם לאחר ששרקו לו בוז וסימן באצבעו כאילו אינו שומע את קריאותיהם. 

עוד ב-ynet ספורט:
שון ג'יימס מאוכזב מההפסד לראשל"צ
פוטבול: לא הוריקן, מיאמי
בייסבול: סן פרנסיסקו אלופה

מאמן מאיורקה, חואקין קפארוס, התאכזב מההפסד הרביעי הרצוף של קבוצתו: "איבדנו את הזהות שלנו ואנחנו בדרך כלל לא נראים ככה. ויתרנו להם יותר מדי בקלות וזה נראה כמו משחק צדקה. בעונה שעברה הפסדנו להם בצורה אחרת, הפעם לא היינו מי שאנחנו, היינו מוזרים. ביצענו רק שתי עבירות במחצית הראשונה וזה מסביר את הכל. המשחק נגמר אחרי שהם כבשו את השער הראשון. היינו מאוד עדינים איתם וכשאתה משחק כך נגד ריאל מדריד אתה משלם ביוקר. לא שיחקנו כמו קבוצה ולא ניגשנו עם חשק לכדור, אנחנו חייבים לגלות רצון רב יותר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים