שתף קטע נבחר

גרמניה: הפסד בכורה לבאיירן, 2:1 ללברקוזן

מחזור 9: אחרי שרשמה את פתיחת העונה הטובה ביותר בהיסטוריה של הבונדסליגה (8 מ-8), נכנעה הקבוצה של יופ היינקס לשערים של קיסלינג (42) וסם (87). מנדזוקיץ' איזן זמנית (78). הפער משאלקה נותר 4 נקודות

הבונדסליגה נפתחה מחדש? באיירן מינכן, שהחלה את העונה עם שמונה ניצחונות משמונה משחקים - הפתיחה הטובה ביותר בהיסטוריה של הליגה הגרמנית הבכירה - ספגה הערב (א') הפסד ראשון ומפתיע בקמפיין הנוכחי לאחר שנכנעה 2:1 לבאייר לברקוזן באליאנץ ארנה.

 

עמודי התקצירים של ynet ספורט:

 

הבווארים בעטו 23 פעמים לעבר השער, לעומת חמישה ניסיונות של האורחים, אך מצאו את הרשת רק פעם אחת וירדו מנוצחים לעיני הקהל הביתי.

 

לא מאמין למראה עיניו. בסטיאן שוויינשטייגר (צילום: EPA) (צילום: EPA)
לא מאמין למראה עיניו. בסטיאן שוויינשטייגר(צילום: EPA)

 

החבורה של ראלף מינגה היממה בדקה ה-42 את 71 אלף אוהדי באיירן מינכן שהגיעו לצפות במשחק. התקפה מתפרצת מסחררת של האורחים הסתיימה בכדור רוחב מצוין של אנדרה שורלה לעבר שטפן קיסלינג שכבש מקרוב - 0:1.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הלחץ של המקומיים הלך וגבר ו-12 דקות לסיום איזן מריו מנדזוקיץ' את התוצאה בנגיחה. באיירן חיפשה את שער הניצחון והפקירה את ההגנה. בדקה ה-87 מסר דניאל קרבחאל את סידני סם וזה הכניע את מנואל נוייר בבעיטה שטוחה לפינה השמאלית - 2:1 ללברקוזן.

 

סטפן קיסלינג חוגג באליאנץ ארנה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
סטפן קיסלינג חוגג באליאנץ ארנה(צילום: רויטרס)

 

בתוספת הזמן שלחה באיירן את כל שחקניה לעבר הרחבה של לברקוזן, כולל נוייר, אך לא הצליחה להשיג את השוויון המיוחל. קלאודיו פיסארו הוותיק היה הכי קרוב שאפשר ל-2:2, כשנגיחה שלו נבלמה במשקוף שערו של ברנד לנו. למרות ההפסד באיירן נותרה בראש הטבלה עם 24 נקודות - ארבע יותר מאשר לשאלקה.

 

תוצאות נוספות: שטוטגארט גברה בביתה 1:2 על פרנקפורט, האנובר נוצחה בביתה 3:2 על ידי בורוסיה מנשנגלדבאך.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים