שתף קטע נבחר

"מויאל חייב להיזהר מהפרובוקציות של הפועל"

בבית"ר ירושלים הזהירו את הקשר לקראת המשחק נגד האדומים ביום שני ואמרו: "אלו המשחקים שתפורים על קובי וגם בהפועל יודעים את זה". מאות בודדות של כרטיסים נשארו למשחק, אלי כהן מתכוון להמשיך עם ההרכב שניצח את בני יהודה

בית"ר ירושלים סיימה הערב (א') את הכנותיה לקראת המשחק החשוב מחר מול הפועל ת"א. בשנתיים האחרונות לא אירחה בית"ר את הפועל ת"א באצטדיון טדי בשל עונשים שספגה ולכן, מבלי קשר לטירוף שיש לקראת כל מפגש בין שתי הקבוצות, אפשר להבין את ההיסטריה שיש בירושלים לקראת המשחק.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הצהובים-שחורים צופים לאצטדיון מלא מחר כאשר הערב עודכן כי 10,000 כרטיסים כבר נמכרו למשחק, מספר שמצטרף לכ-2,500 רוכשי מנויים שבטח לא יוותרו על ההתמודדות. כל הכרטיסים ליציע המזרחי כבר אזלו ואילו ליציע המערבי נותרו כמה מאות בלבד. בירושלים פתחו הבוקר את היציע הצפוני ובבית"ר מעריכים כי מחר במהלך היום יימכרו כל הכרטיסים ליציע הצפוני.

 

אוהדי בית"ר ירושלים. צפויים למלא את טדי נגד הפועל ת"א (צילום: אפי שריר) (צילום: אפי שריר)
אוהדי בית"ר ירושלים. צפויים למלא את טדי נגד הפועל ת"א(צילום: אפי שריר)

 

המאמן אלי כהן הראה היום לשחקניו וידאו של משחקה של הפועל תל אביב נגד מכבי חיפה ואמר להם: "יש להם את ההתקפה הטובה בליגה ומי שעושה טעויות נגדם משלם מייד. טעויות שעשינו מול בני יהודה לא יעברו בלי שנשלם, אני מבקש שתהיו מרוכזים ושכל שחקן ילחץ עליהם ברגע שאיבדנו כדור".

 

היום לקח כהן לשיחה את קובי מויאל וביקש ממנו להישמר מצבירת כרטיס צהוב במהלך המשחק ומפרובוקציה של שחקני הפועל במטרה להוציא אותו מהמשחק. "אלה המשחקים שתפורים על קובי מויאל וגם בהפועל ת"א יודעים את זה", אמרו היום בצוות המקצועי. "קובי הפך לאחד השחקנים הכי מזוהים עם בית"ר ועם סגנון המשחק הבית"רי והאוהדים שלנו רוצים לראות אותו במשחק מול הפועל ת"א כך שהוא חייב להיזהר מפרובוקציות מחר".

 

אלי כהן אמר לשחקנים:"תהיו מרוכזים ואל תאבדו כדורים" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אלי כהן אמר לשחקנים:"תהיו מרוכזים ואל תאבדו כדורים"(צילום: ראובן שוורץ)

 

כהן צפוי לעלות עם ההרכב שפתח בניצחון על בני יהודה. מתן בראשי ששיחק מצוין מול הזהובים וזכה למחמאות ימשיך לשחק כבלם לצידו של דינו שקוורץ. בקישור ימשיכו קובי מויאל ואופיר קריאף לשתף פעולה עם דריו פרננדס. באגפים ישחקו אבי ריקן ועמית בן שושן כאשר בחוד ישחק ערן לוי.

 

הרכב משוער: אריאל הרוש; שי חדד, דינו שקוורץ, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי; קובי מויאל, דריו פרננדס, אופיר קריאף; עמית בן שושן, אבי ריקן, ערן לוי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
קובי מויאל
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים