שתף קטע נבחר

אור ברוך: "אני בדרך להחלמה, מאוד רוצה לשחק"

חלוצה הצעיר של בני יהודה מעודד ממצבו הרפואי לקראת המשחק מול מכבי חיפה (יום שני הבא): "מרגיש יותר טוב". אדם הרפקה הפצוע צפוי להישאר בחוץ, דרור קשטן מתרגל מערך של שלושה בלמים

הפגרה האירה פנים לבני יהודה, שקיבלה יותר זמן כדי להכשיר את הפצועים אור ברוך ואדם הרפקה. בעוד שהחלוץ ההונגרי (שכבר נעדר כחודש מאז הפציעה בגב במשחק מול הפועל ר"ג) עדיין לא כשיר, מצבו של אור ברוך הרבה יותר טוב, והוא כנראה יוכל לשחק ביום שני הבא (19:30, קריית אליעזר) מול מכבי חיפה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

  

ברוך, שסובל מקרע קטן בשריר הירך, עבר טיפולים וכנראה יחזור לקראת סוף השבוע לפעילות מלאה. ברוך אמר ל-ynet ספורט: "אני מרגיש הרבה יותר טוב, ואני מאוד רוצה לשחק. הכל תלוי בטיפולים שאני עובר, אבל אני בדרך להחלמה".

 

מצבו של אדם הרפקה הרבה יותר מורכב. להרפקה יש סוג של פריצת דיסק, כחלק מהטיפולים הוא קיבל זריקה. בינתיים החלוץ עושה רק סיבובי ריצה במגרש

ולא מתאמן ביחד עם חבריו. כמו שזה נראה, הוא ימשיך להיעדר גם מול מכבי חיפה.

 

על פי האימונים, המאמן דרור קשטן מתכנן לפתוח עם שלושה בלמים, כשאביב חדד עשוי לחבור לגל כהן וסרי פלאח (שיפגוש בפעם הראשונה את האקסית הירוקה). עוז ראלי ישחק כמגן במקום איציק עזוז. אם בכל זאת יחליט קשטן לשחק עם שני בלמים, הצעיר רוסלן ברסקי או ניר נחום יפתחו בקישור. מי שעשוי לאבד את מקומו בהרכב הוא ננאד מרינקוביץ'. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אור ברוך חוגג במדי בני יהודה
צילום: עוז מועלם
מומלצים