יום שלישי, 21.05.2024 שעה 12:53

"טביב יוכל לרכוש את בית"ר החל מיולי 2013"

הערב בתכנית הספורט ב-102FM בשיתוף ONE דיברנו עם עורך הדין של ההתאחדות לכדורגל, משה אביבי: "לא נאשר אנשי קש". התעסקנו גם בהפועל וטביב

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם כעת את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

משה אביבי: "טביב לא יהיה הבעלים של הפועל עד יולי 2013"
אחרי פגרה בעקבות ציון 17 שנים להירצחו של ראש הממשלה לשעבר, יצחק רבין, ליגת העל חוזרת מחר עם אחד המפגשים החמים והטעונים ביותר, בית"ר ירושלים מול הפועל תל אביב באצטדיון טדי. התכוננו למשחק המעניין.

עורך הדין של ההתאחדות לכדורגל, משה אביבי, התייחס לאלי טביב שמעוניין לרכוש את בית"ר ירושלים: "קיים צינון בתקנון העברת הזכויות. הוא מדבר על תקופה של 12 חודשים, בהם אין לרוכש עניין בקבוצה אחרת. אם טביב חתם על הסכם ב-1 ביולי, עד ה-1 ביולי 2013 הוא לא יהיה ראשי לרכוש קבוצה. טביב יוכל לרכוש קבוצה כלשהי רק אם יעבור 12 חודשים או שהוא לא יהיה בעלים של מנות בהפועל תל אביב".

אלי טביב (יוסי ציפקיס)
אלי טביב. ירכוש בסופו של דבר את בית"ר? (יוסי ציפקיס)
 

אביבי הוסיף: "המאוחר מביניהם. הוא לא ירכוש במהלך השבוע הזה את בית"ר ירושלים. הוא יודע שהוא לא יכול. הוא יכול לעשות בדיקות, לא יותר. לא יהיו שום אנשי קש בתקופת המעבר הזו. הוא לא יוכל לרכוש קבוצה עד סוף יולי 2013. יכול להיות שבית"ר מוכנה להמתין עם הרכישה עד לסיום התקופה".

עורך דינו של טביב, ציון אמיר: "אין צדק בהעמדתו לדין"
עורך דינו של אלי טביב, ציון אמיר, התייחס לתקרית עם הנער שזרק אבנים מחוץ לביתו: "אני לא רוצה להיות נביא. יש כתב אישום והמשטרה חושבת שיש מספיק ראיות להעמיד את טביב לדין בגין תקיפת הקטין. יש בסיס לטענות טביב נגד כתב האישום. אני מקווה שבית המשפט ישמע את הראיות ויגיע למסקנות אחרות. אצלנו זה לא כמו בארה"ב. יש דבר שנקרא הגנה עצמית אבל לא בכל פעם שמישהו מאיים עליך יש היתר לתקוף אותו בחזרה. הביקור של הקטין בביתו של טביב היה בשעה מאוחרת, ב-23:00 בלילה. הקטין אשר שהוא קילל".

אמיר הוסיף: "בגלל כל הדברים הללו המאבטח תקף את אותו קטין. אני חושב שאין צדק בהעמדתו לדין. טביב עבר תקופה איומה של איומים. זרקו לו רימונים מכל מיני סוגים לביתו ואיימו על אשתו. ההתנהלות באותו הערב עם הקטין מובנת. הוא לא רדף אחרי אף אחד. האירוע היה בין המאבטח לנער. טביב חשש כי היו איומים בעבר. הוא יצא לראות מה מתרחש וראה את האירוע. אותו קטין אוהד 'שרוף' מה שנקרא. זו לא הייתה הפעם הראשונה בה הוא הפגין".

"אנחנו בונים על ההיגיון של אלי גוטמן"
היועץ המשפטי של הפועל תל אביב, עורך הדין, עמית פינס, דיבר על כך שהמאמן הלאומי, אלי גוטמן, לא הסכים להזיז את הדרבי: "נסעתי עם הפועל ללוקסמבורג ופורטוגל. מגיעים לפנות בוקר לישראל סחוטים, אני לא מבין איך שחקני כדורגל יכולים לשחק אחרי דבר כזה. לא מדובר בעניין אישי של אלי גוטמן מול הפועל תל אביב. צריך לפנות להתאחדות. אנחנו בונים על ההיגיון".

אלי גוטמן (משה חרמון)
אלי גוטמן. מה הוא יחליט? (משה חרמון)
 

המחזור השישי בליגת העל יושלם עם המפגש בין הפועל ב"ש לקרית שמונה. שתי הקבוצות יגיעו למשחק כשהן חייבות ניצחון על מנת לצאת מתקופה לא טובה. עוד לפני כן דיברנו על ההחלטה לדחות את המחזור משבת.

חבר המועצה הציבורית של מרכז רבין, פיני מידן, לא מבין מדוע אין מחזור כדורגל: "מעולם לא ביקשנו לבטל מחזור. זו החלטה של ההתאחדות לכדורגל. יצחק רבין היה אוהד מאוד נלהב של משחק הכדורגל. דקת דומייה לזכרו מכבדת אותו ואת מקומו. אם יש קומץ שקרא נגד המעשה, צריך לתעלם ממנו. מדובר בקומץ.

חבר ההתאחדות, אריאל שיימן, אמר בנושא: "אני המום מהדברים הללו. הוא מלין. ההתאחדות החליטה שלא ישחקו כדורגל בשל העצרת ליצחק רבין. עצרו את הכדורגל והכל בסדר. ההתאחדות החליטה שמדובר ביום חשוב ושלא כדאי לשחק בו כדורגל. הכל יצא טוב, כולם נחו. מה יש לדון בזה? מה לא בסדר בפגרה? לא אמרו שהפגרה היא לזכר רבין. הפגרה היא בשל השזרועים והעומס. היה גם חוסר במגרשים".

ברק בכר (יוסי ציפקיס)
ברק בכר. כבר חודשיים בלי ניצחון (יוסי ציפקיס)
 

דיברנו עם נציג קבוצה נוספת, עם קפטן הפועל באר שבע, אביתר אילוז, שהתייחס למצב הקשה בדרום: "אני לא חושש. גם השחקנים שמגיעים מתל אביב. לא ביקשנו להעביר את האימונים לעיר אחרת. לא הרגשנו שיש משהו שונה. אנחנו לא מגיעים מצבים, זו הבעיה שלנו. הפועל באר שבע לא מצליחה לייצר דור של שחקנים צעירים. בכל עונה מחליפים 10-12 שחקנים וזה בעייתי. אין שחקני בית".

שלומי דורה: "פתחנו את העונה בצורה מזעזעת"
מאמן בני סכנין, שלומי דורה, דיבר על קבוצתו: "פתיחת העונה שלנו מחרידה. אין הוקוס פוקוס בכדורגל. הברדק חגג בקיץ. יצאנו למחנה אימונים ברגע האחרון והרצנו הרכב מסוים במהלך המחנה. הבעיה שחלק מהשחקנים לא עברו בבקרה. היו מלחמות פנימיות. לא היה מי שיביא כסף בקיץ. הזר הטוב ביותר שהיה לנו שיחררו אותו למכבי חיפה כדי להביא כסף. יכול להיות שהמעמד שלי בסכנין חלש אבל יכול להיות שהחליטו לא לבצע פיטורים זריזים".

דורה הוסיף: "יש לנו סדרת משחקים קשה. כשקבוצה בתחתית אין דבר כזה משחק קל. יש לי קרדיט גדול על עונה שעברה ועל העונה שלפני. יש כוונה לחזק את הקבוצה בינואר. חמודי אבו יונס הוא בעל הבית. הוא עושה עבודה טובה. הוא ייצב את המערכת".
 

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */