שתף קטע נבחר

נדחה משפטו של אלי טביב, שיזכה לשימוע

איש העסקים, אשר הוגש נגדו כתב אישום על תקיפת אוהד הפועל ת"א, ביקש לדחות את הדיון בעניינו עד אשר יזכה להליך שימוע בפרקליטות. עורך דינו: "נקווה שעמדת הפרקליטות תשתנה אחרי השימוע"

אלי טביב יזכה לשימוע בפרקליטות בנוגע לכתב האישום שהוגש נגדו בבית משפט השלום בתל אביב על תקיפת אוהד הפועל ת"א. הבוקר (א') אמור היה להתקיים שלב הקראת כתב האישום של טביב, כשכזכור יחד עם מאבטחו הואשם בתקיפת אוהד האדומים שהגיע לביתו. בנוסף, טביב מואשם גם שחיבל במצלמות האבטחה בביתו שתיעדו את האירוע.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

כבר בפתיחת הדיון הודיע בא כוחו של טביב, עו"ד ציון אמיר, כי הוא מבקש שלא להשיב לכתב האישום כרגע משתי סיבות: האחת, שהוא מעוניין לבדוק חומר חקירה הקשור למצלמות האבטחה בביתו של טביב. הסיבה השנייה היא, שלא נערך הליך שימוע בפרקליטות בטרם הגשת כתב האישום.

 

אלי טביב וציון אמיר. "מעריך מאוד את עמדתה של התביעה" (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
אלי טביב וציון אמיר. "מעריך מאוד את עמדתה של התביעה"(צילום: יובל חן)

 

בית המשפט והפרקליטות נענו לבקשתו של אמיר, והסכימו לקיים את הליך השימוע במהלך השבועות הקרובים. בכך מקווה טביב, הוא יוכל לשכנע את הפרקליטות לרדת מכתב האישום.

 

בא כוחו של טביב, ציון אמיר אמר בתום הדיון: "אני מאוד מעריך את עמדתה של התביעה שלאחר פנייתנו הסכימה לקיים את הליך השימוע. אנחנו ניפגש בחודש הקרוב עם האחראים בפרקליטות מתוך תקווה שעמדתם אולי תשתנה בעקבות השימוע".

 

קורנפיין בפגישה עם טביב. ההתאחדות החליטה להתערב (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
קורנפיין בפגישה עם טביב. ההתאחדות החליטה להתערב(צילום: יובל חן)

 

"לא נאפשר לטביב לרכוש את בית"ר באמצעות אנשי קש"

בתוך כך, גורמים במחלקה המשפטית של ההתאחדות אמרו בסוף השבוע כי ההתאחדות לא תאפשר לאלי טביב לרכוש את בית"ר ירושלים באמצעות אנשי

קש או חברות קש. אותם גורמים ציינו גם כי ההתאחדות תפעיל את כל האמצעים שברשותה במקרה של רכישת בית"ר באמצעות גורמים המזוהים עם טביב ותסכל את המכירה.

 

בשבוע הקרוב צפויה ההתאחדות להעביר לבית"ר ירושלים ולטביב הודעה לפיה "כדי שלא ייווצרו אי הבנות בעתיד ולנוכח הפרסומים, מן הראוי שייקחו בחשבון כי כל עוד טביב לא סיים את תקופת הצינון בת השנה אין הוא רשאי לרכוש את בית"ר ירושלים בתקופת הביניים, כקבוע בתקנון ההתאחדות‭."‬

 

חיים רמון. על פי רישומי ההתאחדות, טביב עדיין הבעלים (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
חיים רמון. על פי רישומי ההתאחדות, טביב עדיין הבעלים(צילום: אורן אהרוני)

 

סוגיה אחרת אשר הוועדה להעברת בעלות של קבוצות, בהרכב היועץ המשפטי עו"ד משה אביבי, יו"ר הרשות לבקרה עופר אורליצקי וסמנכ"ל ההתאחדות עו"ד רותם קמר,

תצטרך להכריע לגביה היא מתי תחל תקופת הצינון. החוזה בין טביב לחיים רמון להעברת זכויות הניהול של הפועל ת"א נחתם בתחילת יולי, אבל טביב משמש עדיין על-פי רישומי ההתאחדות כבעלים. גורם במחלקה המשפטית אמר: "מועד תחילת הצינון לא יחול אוטומטית אלא יהיה פועל יוצא של ההסכמים בין טביב ורמון‭."‬

 

בהתאחדות הדגישו גם כי חרף העובדה שהמלצות ועדת השופט בדימוס אורי שטרוזמן, שדנה בבחינת כשרות והתאמה של יחידים ותאגידים לרכישת זכויות בקבוצות כדורגל, לא אושרו עדיין ע"י הנהלת ההתאחדות, היא תפעל על-פיהם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים