שתף קטע נבחר

ראגבי: נבחרת ישראל ניצחה באנדורה

ניצחון 5:26 בחוץ הציב את הנבחרת בעמדה מצוינת לקראת עליית שלב במוקדמות גביע העולם. המאמן רענן פן: "אנחנו פייבוריטים, עכשיו יתר הקבוצות יחפשו אותנו"

ניצחון גדול לנבחרת ישראל בראגבי - 5:26 בחוץ על אנדורה במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות גביע העולם ואליפות אירופה לאומות.

 

בתנאי מגרש קשים ובקור מקפיא עלו שתי הקבוצות למשחקן השני בדרג. המחצית הראשונה היתה קשה וצמודה, כאשר נבחרת ישראל היתה הראשונה שהשיגה נקודות והוליכה 0:7 מטריי של איתן המפריז. בדקה ה- 34 צימצמה הנבחרת המארחת ל-7:5, תוצאה שהחזיקה מעמד עד הפסקת המחצית.

 

עושים חיל. שחקני נבחרת ישראל בראגבי (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
עושים חיל. שחקני נבחרת ישראל בראגבי(צילום: אורן אהרוני)
 

הקרב המשיך במחצית השניה, כשישראל עלתה עם נמרוד קפלן ו-ווילי היימן שהוסיפו מהירות לכחולים לבנים. בדקה ה-50, שרקו השופטים לפנלטי טריי בסקראם, וישראל עלתה ליתרון 5:14. כעבור 9 דקות בלבד, רונן טולמן הניח טריי שהגדיל את היתרון הישראלי ל-5:21.

 

גם כרטיס צהוב שנשרק לפביאן מגיד, שהשאיר את נבחרת ישראל ב-14 שחקנים, לא הצליח לעצור את המומנטום הישראלי. טריי אחרון של מתן ברוש חתם את התוצאה - 5:26 ונתן את האות לתחילת החגיגות. הפול בק סטס גורטובוי נבחר למצטיין, וגם החלוצים מישה אלי, יונתן קפלן ויוני שאקי בלטו.

 

למי שפספס:

 

שני המשחקים הבאים של ישראל במסגרת הקמפיין יתקיימו בוינגייט בחודש אפריל ויקבעו מי הנבחרת שתסיים ראשונה בדרג. נבחרת ישראל תחזור מחר לארץ עם 10 נקודות מושלמות, שמציבות אותה בעמדה מצוינת במאבק על המקום הראשון ממנו עולים שלב במוקדמות גביע העולם.

 

מאמן נבחרת ישראל, רענן פן, הגיב: "השחקנים נתנו משחק ענק של אומץ והקרבה, שהסתיים בתוצאה מצויינת. הפכנו להיות הפייבוריטים של הבית ועכשיו שאר הקבוצות יחפשו אותנו". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
נבחרת ישראל
צילום: אורן אהרוני
מומלצים