שתף קטע נבחר

ליגה אירופית: ברדה כבש, 1:2 לגנק על ספורטינג

שלב הבתים, מחזור שלישי: החלוץ הישראלי שולב כמחליף ונגח (88) את שער הניצחון מול היריבה מפורטוגל, קבוצתו מדורגת ראשונה. 1:2 לליון על אתלטיק בילבאו. 1:2 לאתלטיקו מדריד על אקדמיקה. 0:1 לליברפול נגד אנז'י מחצ'קאלה. הפסד לרפאלוב ופ.צ ברוז', נאתכו וקאזאן ניצחו

ערב מוצלח לאליניב ברדה. החלוץ הישראלי כבש הערב (ה') את שער הניצחון של קבוצת גנק, שגברה 1:2 על ספורטיג ליסבון במחזור השלישי בשלב הבתים בליגה האירופית ומוליכה את בית 7.

 

התקצירים ב-ynet ספורט:

 

סטין שארס הבקיע ראשון (8) לפורטוגלים, בנג'מין דה סאולאר השווה (25) וברדה, שנכנס לשחק בשורות גנק בדקה ה-84, נגח את שער הניצחון כעבור ארבע דקות. חאליד בולארוז' מספורטינג הורחק (76). וידאוטון ההונגרית השיגה ניצחון ביתי 1:2 על פ.צ באזל (עצמי של שאר 2, קניירה 32. לבאזל: שאר 90).

 

אליניב ברדה חוגג את שער הניצחון (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אליניב ברדה חוגג את שער הניצחון(צילום: רויטרס)

ליסנדרו לופס חוגג שער לזכות ליון (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ליסנדרו לופס חוגג שער לזכות ליון(צילום: רויטרס)
 

ליון נותרה מושלמת בבית 9. הקבוצה הצרפתית המשחקת בבית בו משתתפת עירוני קריית שמונה, גברה הערב 1:2 במגרשה על אתלטיק

בילבאו וממשיכה להוליך את הטבלה.

 

ליסנדרו לופס, שהציג יכולת לא משכנעת בניצחון 3:4 בקריית אליעזר לפני שבועיים, נגח (דקה 54) את שער היתרון. איבאי גומס השווה (74) ממסירה של פרננדו יורנטה, אבל ג'ימי בריאנד הבקיע (84) את שער הניצחון כשבעט פנימה כדור חוזר שהדף השוער גורקה איראיסוס.

 

דייגו קוסטה מאתלטיקו מדריד וברונו צ'ינה מאקדמיקה (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
דייגו קוסטה מאתלטיקו מדריד וברונו צ'ינה מאקדמיקה(צילום: gettyimages)
 

אתלטיקו מדריד המשיכה לשחק בהרכב משני בבית 2 בו משחקת הפועל תל אביב, אבל המשיכה לנצח ומוליכה את הטבלה. הפעם היא גברה 1:2

בבית על אקדמיקה משערים של דייגו קוסטה (48) ואמרה בלוזוגלו (67 בבעיטה חופשית). סלים סיסה צימק (85) בנגיחה. הקולצ'ונרוס השלימו 11 ניצחונות רצופים בכל המסגרות ו-21 משחקים ללא הפסד.

 

ליברפול עלתה למקום הראשון בבית 1 לאחר שגברה 0:1 באנפילד על אנז'י מחצ'קאלה. סטיוארט דאונינג כבש (53) את השער היחיד במשחק. אודינזה הפסידה 3:1 במגרשה של יאנג בויס ברן, לזכותה כבש מרסלו בובאדייה שלושער (4, 72 ו-84 בפנדל). אנדריאה קודה צימק (75).

 

סטיבן ג'רארד מול סמואל אטו (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
סטיבן ג'רארד מול סמואל אטו(צילום: gettyimages)
 

בבית 3 שיפרה בורוסיה מנשנגלאדבך את סיכוייה כאשר גברה 0:2 על מארסיי, משערים של פיליפ סאמס (33 בפנדל) ופנייל קוקו מלאפה (67). פנרבחצ'ה שמרה על המקום הראשון בזכות ניצחון חוץ 0:1 על אא"ל לימסול (אגמן קורקמז 72).

 

ערב גדול ביורוליג:

 

הקשר הישראלי ליאור רפאלוב פתח בהרכב פ.צ ברוז' והוחלף (55) בהפסד החוץ 1:0 לניוקאסל (גבריאל אוברטן 48) בבית 4. הקבוצה האנגלית ממשיכה להוליך את הטבלה. מאריטימו ובורדו סיימו בתיקו 1:1. יוהאן גופרן כבש (30) לצרפתים, ולנטין השווה כעבור שש דקות.

 

פיליפ דאמס חוגג שער לבורוסיה מנשנגלאדבך (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
פיליפ דאמס חוגג שער לבורוסיה מנשנגלאדבך(צילום: gettyimages)
 

כבש לזכות קאזאן. אלן קסאייב (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
כבש לזכות קאזאן. אלן קסאייב(צילום: gettyimages)

 

בבית 8 ניצחה רובין קאזאן 0:1 את נפטצ'י באקו (אלן קסאייב 16) ומוליכה את הטבלה. ביברס נאתכו שיחק 90 דקות. אינטר גברה 0:1 על פרטיזן בלגראד משער של רודריגו פלסיו (88).

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

טוטנהאם סיימה בתיקו שלישי ברציפות בבית 10 - 1:1 בחוץ עם מאריבור. רוברט בריץ' כבש (42) לסלובנים, גילפי סיגורדסון השווה (58). פנאתינייקוס ולאציו סיימו בתיקו 1:1. גיורגוס סייטרידיס הוותיק מפנאתינייקוס כבש שער עצמי (25) וחוסה טוצ'ה השווה בתוספת הזמן על מנת להשאיר את הביאנקוצ'לסטי בפסגה.

 

סאשה איליץ' מפרטיזן בלגראד ואלבארו פריירה מאינטר (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
סאשה איליץ' מפרטיזן בלגראד ואלבארו פריירה מאינטר(צילום: gettyimages)
 

דניפרו דניפרופטרובסק האוקראינית מחזיקה במאזן מושלם בבית 6 אחרי ניצחון משכנע 1:3 על נאפולי. ארטם פדצקי (2), מתיאוס לייטה נשימנטו

(42) ו-ויקטור ג'וליאנו (64) הבקיעו למארחת, אדינסון קבאני צימק (75 בפנדל). פ.ס.וו אינדהובן וא.י.ק שטוקהולם סיימו בתיקו 1:1 ובעקבות התוצאה עלתה הקבוצה ההולנדית למקום השני.

 

תוצאות נוספות, בית 11: ראפיד וינה - באייר לברקוזן 4:0 (צמד לקסטרו), רוזנבורג - מטאליסט חארקוב 2:1. בית 12: הלסינגבורג - האנובר 2:1, לבנטה - טוונטה אנסחדה 0:3. בית 5: סטיאווה בוקרשט - מולדה 0:2, שטוטגרט - פ.צ קופנהאגן 0:0. 


פורסם לראשונה 25/10/2012 21:01

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים