שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: כל הזרים, פרט לאדל ישוחררו בינואר

למרות התקופה הטובה של האדומים, במועדון קיבלו החלטה עקרונית להיפרד מדג'מבה דג'מבה, פנטסיל, קוטיניו ופוטקוביץ' שלא מרבים לשחק. הערב ( 21:05) תארח הקבוצה את פלזן הצ'כית בליגה האירופית כשדנין צפוי להחליף את אנטבי בהרכב

בהפועל ת"א התקבלה החלטה עקרונית להחליף את ארבעת הזרים בחלון ההעברות הקרוב, למעט השוער אפולה אדל. המטרה לשחרר את דג'מבה דג'מבה, ג'ון פנטסיל, ברונו קוטיניו ופטקוביץ', ובמקומם לצרף שני זרים בלבד בעמדות הבלם והקשר האחורי.

 

מכבי ת"א מתכוננת לעוד משחק ביורוליג:

וגם מדור חדש: "Ten בראש" והפעם עם ניק קיינר מדלי

 

נוכח מקרי העבר ששחקני בית צעירים לא מוחתמים על חוזים ארוכי טווח, במועדון החליטו לנסות להחתים את רועי גורדנה מולו מתנהל מו"מ בימים האחרונים. בשלב זה בהפועל טענו כי הדרישות של גורדנה גבוהות יחסית, אולם ההערכה כי הצדדים יגיעו להסכמה בסופו של דבר.

 

דג'מבה דג'מבה ופנטסיל. יעזבו כבר בינואר? (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
דג'מבה דג'מבה ופנטסיל. יעזבו כבר בינואר?(צילום: ראובן שוורץ)

 

אחרי הנצחון על חיפה, הפועל תנסה להפוך הלילה לקבוצה הישראלית שמנצחת יריבה צ'כית בארץ. בהפועל כבר ניצחו את טפליצה אחרי הסלסלום המפורסם של גילי ורמוט, אולם זה היה במשחק חוץ.

 

ים תקצירים ב-ynet ספורט:

 

הפועל שיחקה מול עוד שתי קבוצות צ'כיות, מולן סיימו בתיקו, הפעם היא תפגוש את ויקטוריה פילזן, שניצחה בסיבוב הראשון בשלב הבתים את אקדמיקה הפורטוגלית 1:3 והפסידה בספרד לאתלטיקו מדריד רק 0:1 בדקה האחרונה. עוד נתון משמעותי: הקפטן ואליד באדיר ישווה את שיא ההופעות של וולטר זנגה האגדי במפעל המשני באירופה.

 

יוסי אבוקסיס. המשחק נגד פלזן המשמעותי ביותר בשלב הבתים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
יוסי אבוקסיס. המשחק נגד פלזן המשמעותי ביותר בשלב הבתים(צילום: ראובן שוורץ)

 

המאמן יוסי אבוקסיס הבהיר אתמול במסיבת העיתונאים כי המשחק הערב מול הצ'כים, בו יצפו לפחות 11 אלף אוהדים שכבר הבטיחו את מקומם בבלומפילד וההערכה כי מאות אדומים נוספים יצטרפו אליהם הערב (21:05), הוא המשמעותי ביותר בשלב הבתים, מאחר והמטרה לעלות לשלב הבא של הליגה האירופית.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הפועל קיימה אמש אימון מסכם בבלומפילד והוחלט על שינוי אחד בהרכב, כשאלירן דנין יחליף את יגאל אנטבי. השוער אפולה אדל שנקע את קרסולו במשחק מול חיפה, ויצא שלשום לסידורים אישיים בצרפת, חזר ארצה וצפוי לפתוח הערב.

בהפועל בחרו לתרום לארגון "עלם" חסות ללא תמורה בארבעת משחקי הליגה הקרובים. לוגו "עלם" הודפס על חולצות השחקנים, במיקום המיועד בד"כ לחברות מסחריות המשלמות על הפרסום.

 

שחקני הפועל חוגגים נגד מכבי חיפה. יחגגו גם מול הצ'כים? (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שחקני הפועל חוגגים נגד מכבי חיפה. יחגגו גם מול הצ'כים?(צילום: אורן אהרוני)

 

זו הפעם הראשונה בישראל שקבוצה ישראלית תורמת את החסות לטובת ארגון חברתי, כשהעמותה הוקמה במטרה לסייע לבני נוער במצבי סיכון. חיים רמון: "שמחים וגאים בחיבור הזה עם 'עלם', בטוחים שהחסות הזאת תסייע להגברת המודעות לנושא החשוב הזה". נשיאת עמותת עלם נאוה ברק, ברכה על קבלת החסות: "אני מודה לקבוצת הפועל שבחרה בעמותת עלם למתן החסות יוצאת הדופן הזו, אשר תסייע להגדיל את המודעות לפעילות העמותה".

 

אחד משחקני הפועל אמר: "אם אנחנו רוצים לעלות שלב, חייבים לנצח את פילזן

 הערב, אחרת לא יהיה שום סיכוי. זו קבוצה מצוינת שהביסה את אקדמיקה, אבל בבית שלנו, צריכים לעשות את העבודה".

 

הרכב משוער: אפולה אדל; נאיל חוטבה, וואליד באדיר, זאב חיימוביץ', אלירן דנין; אריק דג'מבה דג'מבה, רועי גורדנה, חנן ממן; טל בן חיים, עומר דמארי, טוטו תמוז.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים