שתף קטע נבחר

צילום: עוז מועלם וראובן שוורץ

הקהל של מכבי ת"א פוגש את הגארד שסרח

בצל המפגש המסקרן על ראשות הבית מול סיינה (21:05, שידור ישיר ב-ynet ספורט - גם בסמארטפון ובטאבלט), יעמדו האוהדים הצהובים למבחן: לסלוח ליוגב אוחיון על מעלליו בקיץ האחרון, או "לברך" אותו בשריקות בוז צורמות?

למשחקה של מכבי תל אביב הערב מול סיינה (21:05, שידור ישיר ב-ynet ספורט), יש לא מעט כתרים וכותרות לקשור – המשחק הביתי הראשון של העונה, ניסוי הכלים האמיתי הראשון מול הקהל הביתי ועוד ועוד. אבל כוכב הערב, לפחות לפני שעולים לפרקט הוא ללא ספק יוגב אוחיון.

 

הספתח של מכבי ת"א, צסק"א בשיניים / חדש ב-ynet ספורט: עמוד תקצירי היורוליג

 

היכנסו לשאר עמודי התקצירים של ynet ספורט:

 

להלן תקציר הפרקים הקודמים: אחד הגארדים המבטיחים של הכדורסל הישראלי, מגשים את חלומו של כל ילד שרוצה להצליח בענף הזה, ונקרא ללבוש את המדים הצהובים. ההתחלה איטית, אך עד מהרה דייויד בלאט מעניק הזדמנות לעלם החמודות. הזדמנות כמעט של פעם בקריירה.

 

יוגב אוחיון ברגעי השיא בעונה שעברה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
יוגב אוחיון ברגעי השיא בעונה שעברה(צילום: ראובן שוורץ)
 

הרכז תופס אותה בשתי ידיו ועד מהרה הופך לפקטור משמעותי בסגל של אלופת המדינה. השיא כמובן הגיע עם תצוגות בלתי נשכחות בסדרת ההצלבה מול פנאתינייקוס, שאמנם הסתיימה בהפסד 3:2, אך בניצחון אחד קטן ומיוחד – שוב תקווה כי ישראלי יוביל את "הקבוצה של המדינה".

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הרומנטיקה חגגה. השחקן אמר שהוא רואה את העתיד שלו במכבי, בהנהלה כבר ראו איך הם בונים עליו והאוהדים? באקסטזה. או אז הגיע "תאונת הדרכים" הבלתי צפויה, והקיץ שזכה לכותרת – "ילד, מה נסגר איתך?".

 

אוחיון דרש העלאה בחוזה, ולא קיבל. אוחיון חתם בקובאן הרוסית, וזכה לברקס. ההתנגחות בין הצדדים הפכה לזירת התגוששות של כמעט שלושה חודשים, והגיעה לטונים צורמים, אמירות בלתי נשכחות וצעדים מטופשים מצד הרכז. עד שהגיעה הסולחה.

 

אוחיון כבר ספג את כל הביקורות שבעולם ויצטרך לבנות מחדש את האמון במועדון. אך המבחן הגדול הערב הוא דווקא של הקהל. יש האומרים הקהל הטוב באירופה, יש אחרים האומרים – "קהל רולקסים".

 

אז נכון, בטבילת האש הקטנטנה שעבר אוחיון בנוקיה מול הפועל ירושלים, לא אירע שום אירוע חריג, אבל דבר ידוע הוא כי הקהל שמגיע למשחקי הליגה,

שונה לחלוטין מזה הפוקד את משחקי היורוליג. מה גם שבאותו משחק, מרוב רעש של אוהדי הפועל ירושלים, קשה היה לשמוע טרוניות צהובות.

 

אז האם אוחיון יקבל את אותה קבלת פנים שזכה לה למשל שאראס כשהגיע לכאן עם פנאתינייקוס לראשונה לאחר שנים בנכר? או אולי כמו יותם הלפרין שאכזב את האוהדים? או שמא ניתן ואף רצוי להבליג על מה שהיה?

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יוגב אוחיון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים