שתף קטע נבחר

גולף השיקה מותג בסגנון יפני - יקר בכ-20%

TSUMI, מותג ביגוד, מצעים וכלים בסגנון יפני, שמיוצר בסין ובטורקיה יעלה 15%-20% יותר משאר הפריטים שנמכרים ברשתות גולף, פולגת וגולף אנד קו. מנכ"ל גולף אילנה קאופמן: "המותג יקר בגלל איכויות הבד והעיצוב. אפשר ללבוש עלים, זה יותר זול, אבל זה לא מה שאנשים מחפשים"

רשת גולף השיקה את TSUMI (צומי) מותג בסגנון יפני שיימכר בחנויות גולף, גולף אנד קו ופולגת. פריטי המותג, שמיוצרים ברובם בסין וחלקם בטורקיה, יקרים ב-15%-20% מהפריטים האחרים בחנויות.

 

בחנויות גולף, פריטי המותג, לגברים ולנשים, במחירים גבוהים ב-20% ממחירי שאר הפריטים בחנות. בחנויות גולף אנד קו, טווחי המחירים של כלי הגשה, אביזרי אמבט מגבות ומצעים שיימכרו תחת המותג החדש יהיו גבוהים בכ-15% ממחירי הפריטים הנמכרים בחנות ועם זאת, בפולגת, טווח המחירים של הפריטים המחוייטים שיימכרו תחת המותג, יהיה זהה ברמות המחירים לשאר הקולקציה.

  (צילום: אוהד רומנו) (צילום: אוהד רומנו)
(צילום: אוהד רומנו)

 

"אנחנו מקפידים ותמיד הקפדנו על מחיר הוגן"

"זה מוצר באיכות יפנית במחירים זולים יותר ממחירי יפן", אמרה ל-ynet מנכ"ל קבוצת גולף, מקבוצת כלל תעשיות, אילנה קאופמן, את המחירים הגבוהים ביחס לשאר הפריטים בחנויות. "יש כאן איכויות בדים אחרות. כותנה באיכות גבוהה, תערובות קשמיר שאנחנו לא מוכרים תחת המותג גולף. המותג מתאים לקונים ממעמד סוציואקונומי בינוני פלוס. הם רוצים איכות גבוהה יותר, ויש כאן תמורה עבור המחיר ואם המוצר נתפס ככזה ששווה את המחיר - זה מה שחשוב".

 

בתקופה של עליות מחירים לצרכן - למה לא לצאת דווקא עם מותג זול?

 

"אפשר לייצר בגדים מפוליאסטר ובד גזה ואפשר גם ללבוש עלים, זה יהיה עוד יותר זול, אבל זה לא מה שכל האנשים מחפשים. כשאנחנו מוכרים נעליים מאיטליה הן יקרות יותר, כי סנדלר מייצר אותן אחת, אחת ויש מי שמוכן לקנות איכות. לא כולם רוצים את אותו הדבר, יש קונים שמחפשים דברים יותר טובים. העיקר שהמחיר הוגן, אנחנו מקפידים על זה, תמיד שמרנו על מחירים הוגנים".  

TSUMI. המחירים גבוהים כי הבדים באיכות גבוהה יותר (צילום: אוהד רומנו) (צילום: אוהד רומנו)
TSUMI. המחירים גבוהים כי הבדים באיכות גבוהה יותר(צילום: אוהד רומנו)

 

הצרכנים קנו יותר בקיץ - אך העליויות נסקו

לפי קאופמן, אין הערכות עד כמה המותג החדש יתרום לעלייה במכירות רשתות גולף. "המותג מהווה רק כ-10% מהמלאים של החברה, כי אנחנו בודקים קודם כל איך הקהל מגיב אליו", הסבירה.

 

"ערכנו פיילוט בגולף ועכשיו עברנו גם לפולגת וגולף אנד קו. אנחנו בודקים את עצמנו רואים איך הקהל מגיב. באמצעות TSUMI אנחנו מנסים להביא אלינו קהל לקוחות חדש".

 

מכירות הקיץ ירדו לעומת השנה שעברה?

 

"להיפך, יש מגמת עלייה בפידיונות. הבעיה היא בהוצאות. הוצאות החשמל עלו בשנה וחצי האחרונות ב-50%-60% ולחברה שמדליקה מזגנים 24 שעות - זו בעיה. יש הוצאות נוספות שעלו: אגרת שילוט, שכירות, שער הדולר, דלק שמייקר מאוד את ההובלה – הכל מאוד עלה בקצב לא הגיוני. הצרכנים לא קונים פחות להיפך. הקיץ הם קנו יותר, אך רמת ההוצאות הולכת ותופחת במהירות כזו שזה מאוד מעיק".

 

איבדתם את המותג אושקוש.

 

"ב-5 השנים האחרונות עיצבנו את אושקוש לבד, כיוון שהסחורה בארה"ב ירדה מאוד במחירים ובעיצוב. כיוון שגם עיצבנו וגם שילמנו תמלוגים - החלטנו להפסיק את ההתקשרות איתם וכעת אנחנו מעצבים למותג שלנו בלבד".

 

בעבר דיברתם על התרחבות בחו"ל.

 

"יש זכיין שפתח חנות קטנה של מקס מורטי בקניון בפראג והוא מאוד מבסוט ורוצה לפתוח עוד שתי חנויות. ניסינו להיכנס לרוסיה ולא הצלחנו עדיין, אבל הכל פתוח, כרגע קשה לפתוח בחו"ל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: אוהד רומנו
TSUMI. "העיקר שהמחיר הוגן"
צילום: אוהד רומנו
מומלצים