שתף קטע נבחר

יונייטד: ואן פרסי לא יועמד לדין

החלוץ ההולנדי נראה פוגע במרפקו בקבאיי ב-0:3 על ניוקאסל, אולם שופט המשחק, הווארד ווב, החליט שלא לציין את האירוע בדו"ח. אלן פארדו: "זה היה די דוחה". רוני החמיא לחבריו: "היינו מבריקים". צפו בתקציר

מנצ'סטר יונייטד הוכיחה אתמול (א') כי היא מתחילה להיכנס לכושר אחרי שהביסה את ניוקאסל 0:3 בחוץ. אלא שעם שריקת הסיום התעורר חשש בקרב אנשי סגנית האלופה, כי בשבועות הקרובים היא עלולה להסתדר ללא רובין ואן פרסי, אחד הגורמים הישירים לריצה המצוינת שלה.

 

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

כלי התקשורת באנגליה דיווחו כי ההתאחדות האנגלית תצפה באירוע בו החלוץ ההולנדי ספק פגע במרפקו בקשר של ה"מגפייז", יוהאן קבאיי, ועלולה להרחיק אותו לשלושה משחקים. התקרית בין השניים התרחשה סמוך לסיום ונעלמה מעינו של השופט הווארד ווב. היום (ב') דיווחו כלי התקשורת בממלכה כי ווב צפה שוב בקלטת המשחק, והחליט שלא לציין את האירוע בדו"ח שלו.

 

ואן פרסי וקבאייה מתעמתים. פארדו: "יש היסטוריה של יריבות בין שניהם" (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ואן פרסי וקבאייה מתעמתים. פארדו: "יש היסטוריה של יריבות בין שניהם"(צילום: AFP)

 

בניוקאסל כמובן חשבו כי המרפק היה מכוון. "הוא הסתכל על יוהאן והיכה אותו במרפק", התלונן בסיום מנג'ר ניוקאסל, אלן פארדו, "אם להיות כנה, אני חושב שההתאחדות צריכה להסתצכל על האירוע הזה פעם נוספת.

יש היסטוריה של יריבות בין השניים האלה, אני לא יודע אם הוא ייענש, אבל זה היה די דוחה".

 

וויין רוני העדיף להתמקד בהופעה הנהדרת של קבוצתו: "זו תוצאה ענקית בשבילנו. זה אחד המגרשים הקשים ביותר באנגליה. בששת המחזורים הראשונים משחק ההגנה של כל הקבוצה לא היה טוב, היום היינו מבריקים". החלוץ גם זכה למחמאות ממאמנו אלכס פרגוסון: "היו לו מהלכים יוצאים מהכלל, למרות ששינינו לו מעט את העמדה". 


פורסם לראשונה 08/10/2012 11:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים